تاریخ انتشار: 1403/03/11 18:43
کد خبر: 1276396

هشدار درباره احتمال اعتصاب بازیکنان حرفه‌ای فوتبال

برنامه فشرده مسابقات نگرانی‌هایی را درباره اعتصاب بازیکنان حرفه‌ای فوتبال به وجود آورده است.
هشدار درباره احتمال اعتصاب بازیکنان حرفه‌ای فوتبال

اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس (PFA) به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در مورد اعتصاب احتمالی بازیکنان به دلیل برنامه سنگین بازی‌ها هشدار داد.

PFA قبلاً گفته بود که در حال بررسی اقدامات قانونی در مورد تعداد فزاینده بازی‌ها در تقویم فوتبال است. ماهتا مولانگو، مدیر اجرایی PFA گفت که بازیکنان آماده اعتصاب هستند. او گفت: آنها میلیونر هستند، اما حتی زمانی برای خرج کردن پول ندارند.

این اتحادیه در نامه‌ای خطاب به جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، این فدراسیون را به سوء‌استفاده‌هایی متهم می‌کند که لیگ‌های داخلی را به خطر می‌اندازد و بر سلامت و رفاه بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد.

مولانگو می‌گوید: همیشه سعی می‌کنیم همه گزینه‌های ممکن را در نظر بگیریم، نامه فرستادیم، اما متأسفانه زمان علیه ما است.  اگرچه خیلی تلاش می‌کنند تا راه‌حل پیدا کنند، اما برای تصمیم‌گیری نیاز به شخص ثالث دارید. شاید این شخص باید قاضی باشد.

PFA به تحقیقاتی اشاره می‌کند که جود بلینگهام، بازیکن انگلیسی رئال مادرید، 18 هزار و 486 دقیقه پیش از تولد 21 سالگی‌اش بازی می‌کرد، در حالی که دیوید بکام 3929 دقیقه و فرانک لمپارد 6987 دقیقه در همان سن بازی کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55m7nd

آخرین اخبار