تاریخ انتشار: 1403/03/28 14:58
کد خبر: 1277402

سکوت مشکوک ۸ روزه باشگاه استقلال/ تداوم سردرگمی در انتخاب نکونام و مدیر جدید

به رغم بازگشت سرمربی استقلال از خارج از کشور ولی همچنان هیچ اتفاق جدیدی در جهت تعیین وضعیت مدیریت و سرمربیگری استقلال از این مجموعه به گوش نمی‌رسد.
سکوت مشکوک ۸ روزه باشگاه استقلال/ تداوم سردرگمی در انتخاب نکونام و مدیر جدید

در حالی که آتیلا حجازی به نمایندگی از اعضای کادرفنی استقلال به هواداران اعلام کرده بود اخبار موثق در ارتباط با مسائل مربوط به نقل و انتقالات و شرایط مدیریتی باشگاه را از کانال رسمی این مجموعه دنبال کنند اما همین کانال پس از آخرین پستی که در تاریخ یکشنبه بیستم خرداد ماه تحت عنوان «پسران آبی در تمرین امروز تیم ملی» منتشر کرد تا امروز یعنی بیست و هشتم خرداد ماه (که پیام تبریک بابت فرارسیدن عید قربان در کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر شد) هیچ خبری در رابطه با اتفاقات مربوط به باشگاه به اطلاع هواداران نرساند و هنوز هم نرسانده است.

سکوت مشکوک ۸ روزه و ادامه دار کانال رسمی باشگاه استقلال درباره اتفاقات مهم و نقل و انتقالاتی باشگاه همزمان با بازگشت جواد نکونام از خارج از کشور و برگزار نشدن جلسه‌ای اش با مدیران باشگاه اما و اگرهای بیشتری را پیش روی هواداران استقلال گذاشت.  ضمن اینکه حتی اگر جلسه‌ای هم برگزار شده باشد ولی چون هیچ خبری در این باره به اطلاع طرفداران این تیم نرسیده این قشر از هواداران را به شدت نگران کرده و آینده پیش روی استقلال را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

به اعتقاد اغلب کارشناسان استقلالی فصل نقل و انتقالات را می‌توان فصل سرنوشت ساز در هر دوره از مسابقات لیگ برتر برشمرد که تاثیر بسزایی در کسب نتایج تیم در کشاکش تورنمنت پیش رو خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77oa8d

آخرین اخبار