تاریخ انتشار: 1396/10/07 17:51
کد خبر: 167291

حجازی: قرارداد نداشتم که از نفت استعفا دهم

سرمربی مستعفی نفت تهران گفت: با بازیکنان خداحافظی کرده ام، اما قرارداد نداشتم که بخواهم از این تیم استعفا دهم.
حجازی: قرارداد نداشتم که از نفت استعفا دهم

 آتیلا حجازی سرمربی مستعفی نفت تهران درباره استعفایش از سرمربیگری نفت تهران بیان کرد: با نفت تهران قرارداد نداشتم که بخواهم استعفا دهم اما با توجه به مشکلات موجود به همراه دستیارانم تصمیم گرفتیم از بازیکنان نفت خداحافظی کنیم چراکه به نظر می رسد این مسائل حل نمی شود.

او ادامه داد: افرادی که از ابتدای فصل قصد داشتند تیم نفت را به نابودی برسانند به هدفشان نزدیک شده اند. از این موضوع تعجب می کنم در شرایطی که تمام تیم های بدهکار قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت می کنند چه دلیلی وجود داشت که قرارداد من و دستیارانم ثبت نشود. در این وضعیت هم ماندن من در نفت تهران سودی به حال این تیم ندارد. کارشکنی های زیادی علیه این تیم انجام می شود و باید افسوس خورد که نفت تهران با سابقه درخشان در فوتبال ایران در آستانه انحلال قرار گرفته است.

حجازی خاطرنشان کرد: از دست های پشت پرده  و اینکه درگیری چه افرادی سبب شده است نفت تهران با چنین وضعیتی مواجه شود بی اطلاع هستم اما شک نکنید عزمی برای نابودی این تیم وجود دارد. از نخستین روزی که با مالک باشگاه به توافق رسیدم اعلام کردم باید این تیم تقویت شود  در غیر این صورت در نفت نمی مانم. با این وجود نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه روز به روز وضعیت نفت بدتر شد.

سرمربی سابق نفت تهران درمورد تصمیم بازیکنان این تیم برای به میدان نرفتن مقابل فولاد خوزستان گفت: به آن ها قول داده بودم از حقشان دفاع می کنم و برای این کار تمام تلاشم را هم به کار گرفتم اما باورکنید با شرایط فعلی دیگر نمی توانستم در نفت بمانم. به همین دلیل پس از پایان تمرین امروز(پنج شنبه) با بازیکنانم خداحافظی کردم و گفتم هر تصمیمی بگیرند به آن احترام می گذارم. بازیکنان نفت هم اعلام کرده اند حاضر نیستند بدون من در بازی با فولاد به میدان بروند. حال باید دید آن ها چه تصمیمی می گیرند.

حجازی افزود: به بازیکنانم گفتم احساسی عمل نکنند چراکه جوان های خوبی در نفت تهران حضور دارند و آینده متعلق به آن هاست. نابودی تیم به ضررشان تمام می شود. اگر از بازیکنان نفت سوال کنید متوجه می شوید در این یک هفته ای که با آن ها کار کردم ارتباط عاطفی خوبی بین ما ایجاد شده بود و وضعیت روحی و روانی خوبی هم در تمرینات به وجود آورده بودیم. به هر حال قسمت نبود در این تیم بمانم.

او درباره اینکه تا چه زمانی در ایران می ماند، تصریح کرد: مدرسه دخترم 10 روز دیگر تمام می شود و خانواده ام برای تعطیلات کریسمس به ایران می آیند. فعلا در اینجا می مانم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkqmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نفت تهران و بازهم اتفاقات تکراری: حجازی هم از نفت کنار کشید