تاریخ انتشار: 1403/03/14 08:37
از پیشنهاد خارجی تا شرایط خانوادگی
کد خبر: 1276566

مهلت ۱۰ روزه به اوسمار توسط پرسپوليس

باشگاه پرسپوليس در آخرین گفتگویی که با سرمربی برزیلی خود داشت، به نتیجه برای تمدید دست نیافت.
مهلت ۱۰ روزه به اوسمار توسط پرسپوليس

به گزارش فرتاک ورزشی

اوسمار ویرا در دومین فصل حضورش در پرسپوليس توانست دومین جام را از آن خود کند و البته قهرمانی در فصل بیست و سوم برای او حال و هوای خاصی داشت؛ جایی که او بعد از ماجراهای مربوط به کناره‌گیری یحیی گل‌محمدی در نیم فصل، این‌بار در قامت سرمربی و مرد همه کاره سرخ‌ها کار را دنبال کرد و توانست به جام قهرمانی در رقابتی نزدیک با استقلال دست یابد.

ویرا که بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی به شکلی ناگهانی و بعد از ناکامی این باشگاه در مذاکره با برانکو ایوانکوویچ و دیگر گزینه‌هایش به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده بود، در روزهای اول با منتقدین زیادی مواجه بود تا خود را به اثبات برساند. با این حال فعالیت جالب باشگاه در پنجره نقل و انتقالات و جذب سه مهره‌ای که سهم زیادی در موفقیت تیم داشتند (عیسی آل کثیر، عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف)، در فاصله‌ای نزدیک با استقلال و جواد نکونام در نهایت توانست به جام قهرمانی بوسه بزند.

او روز گذشته با حضور در باشگاه جام قهرمانی را نیز در اختیار رضا درویش قرار داد تا در موزه سرخ‌ها و در کنار دیگر افتخارات این تیم قرار گیرد. جایی که البته فرصت مناسبی برای گفتگو در خصوص ادامه همکاری و شرایط دو طرف شکل گرفت.

اوسمار ویرا

اوسمار اما اولین آلارم‌های مربوط به احتمال پایان همکاری خود بعد از دو سال حضور در ایران را داده بود؛ جایی که در پست اینستاگرامی‌اش به همسرش و شرایط دوری طی این مدت اشاره کرده بود.

در این مذاکره کوتاه نیز گفته می‌شود اوسمار با اشاره به شرایط خانوادگی‌اش از باشگاه فرصت خواسته است. سرمربی برزیلی پرسپوليس که حضورش بعد از جدایی حمید مطهری در این تیم به عنوان دستیار اول یحیی گل‌محمدی با توجه به رزومه‌اش نیز با چالش همراه بود، اکنون طی دو فصل و با چهار عنوان به عنوان مربی و سرمربی، جایگاه خوبی در اختیار دارد. با این حال طی ساعات اخیر شایعاتی نیز درباره احتمال حضور وی در فوتبال امارات نیز به گوش می‌رسد. با این حال باشگاه پرسپوليس نیز به دنبال این خواهد بود تا در صورت تمایل اوسمار برای ادامه همکاری، شرایط حضور خانواده‌اش را در ایران نیز فراهم کند. اما به نظر می‌رسد این موضوع نیز به واسطه شرایط شغلی همسر اوسمار منتفی باشد. همسر اوسمار شاغل و در شغل دامپزشکی مشغول به فعالیت است و گفته می‌شود شرایط حضور در ایران را ‌ندارد.

در نهایت طرفین در گفتگویی که روز گذشته با یکدیگر داشتند، فرصتی ۱۰ روزه به اوسمار داده شده تا در خصوص این موضوع و شرایط همکاری نظر نهایی‌اش را اعلام کند. ۱۰ روزی که روزشمار آن از امروز استارت خورده و باید دید در ۲۵ خرداد چه تصمیمی نهایی خواهد شد.

 اوسمار ویرا

به نظر شما اوسمار ویرا بار دیگر روی نیمکت این تیم حاضر خواهد شد یا پرسپوليس و رضا درویش بار دیگر باید درگیر نام‌های ریز و درشت برای سرمربیگری این تیم در فصل بیست و چهارم باشند؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/rengzz

آخرین اخبار