تاریخ انتشار: 1403/03/14 09:27
کد خبر: 1276568

عیسی به سروش: چقدر غر می‌زنی!

عیسی آل‌کثیر می‌توانست با گلزنی در دیدار مقابل مس رفسنجان حرف‌ و حدیث‌های پیرامون آخرین مسابقه لیگ برتر را به پایان برساند.
عیسی به سروش: چقدر غر می‌زنی!

به گزارش فرتاک ورزشی

مهاجم دزفولی پرسپولیس که با بازگشتش به این تیم در این فصل کمک شایانی در راه قهرمانی برای سرخپوشان کرد، در ثانیه‌های پایانی مسابقه در موقعیت تک به تک با حامد لک و در شرایطی که دروازه‌بان مس در خروج از دروازه دچار تردید شده بود، ضربه خوبی شلیک کرد که این توپ با حداقل اختلاف از کنار تیر به اوت رفت تا دومین گل پرسپولیس در این بازی رقم نخورد.

آل‌کثیر در نیمه دوم یک‌بار هم روی یک ضربه سر شیرجه‌ای دروازه لک را تهدید کرد و در نیمه اول نیز قصد داشت یک گل رباح ماجری مقابل مس به ثمر برساند که در این سه موقعیت توفیق خاصی نداشت.

اما مهم‌ترین صحنه درباره عیسی زمانی رقم خورد که او به دلیل ضرب‌دیدگی انگشتان دست در محوطه شش قدم مس درد می‌کشید و روی زمین نشسته بود که سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس، سمت او آمد و به او گفت با توجه به اینکه مصدومیت او از ناحیه دست است، می‌تواند بیرون از زمین خود را به دست پزشکان بسپارد تا وقت بازی کشته نشود.

این صحبت سروش که در اوج حساسیت بازی به زبان او آمد، با واکنش عیسی مواجه شد و او مکررا به همدسته باتجربه‌اش اعلام کرد که غر نزند و جمله "غر نزن" را چند باری تکرار کرد.

البته سروش که در شب مسابقه به برنامه فوتبال برتر رفته بود، در آنجا درباره این صحنه توضیح داد و گفت حرفی که عیسی زده درست است و او در زمین زیاد غر می‌زند اما همه می‌دانند که این مسئله خیلی عمیق نیست و حرف‌های او را می‌پذیرند.

سروش همچنین گفت آ‌ل‌کثیر در این مسابقه با مصدومیت و با تزریق مسکن در زمین حاضر شده و باید بابت این مسئله مورد تقدیر قرار بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkvx8x

آخرین اخبار