تاریخ انتشار: 1396/09/06 21:24
اختصاصی| مدافعی که به داد آلومینیوم رسید؛
کد خبر: 171943

نقشه زیرکانه بصیری؛ یک اعتماد و یک پیروزی!

آلومینیوم اراک در یک بازی سخت، موفق شد از شیراز دست پر برگردد.
نقشه زیرکانه بصیری؛ یک اعتماد و یک پیروزی!

 درحالی که فردین عابدینی مدافع راست تیم آلومینیوم اراک محروم بود و همگان منتظر رونمایی از مهران مرادعلی بودند، به طرز عجیبی مرادعلی در لیست 11 نفره بازیکنان جای نگرفت و همین مسئله موجب تعجب همه‌گان شد اما بصیری سرمربی آلومینیوم، نقشه دیگری در سر داشت.

پس از آنکه آلومینیوم گل زد و همه چیز برای پیروزی اراکی‌ها مهیا بود، نوبت به بازیکنی باید می‌رسید که باتوجه به سرعت بالا و قدرت بازی سازی بالا، بتواند بازی را برای این تیم در بیاورد. مرادعلی با ورودش به زمین علاوه بر آزار و اذیت خط دفاعی برق، نقش پر رنگی در خط دفاعی آلومینیوم نیز ایفا کرد و با نقشه زیرکانه بصیری و اعتماد وی به مدافع جوان آلومینیوم، یک پیروزی شیرین نسیب اراکی‌ها شد.

حالا بصیری دو مدافع راست مطمئن در تیم خود دارد که هر زمانی بخواهد، می‌تواند از آن‌ها در شرایط مختلف استفاده کند و باتوجه به قبولی مرادعلی در بازی سخت با برق جدید، خیال بصیری از جناح راست تیمش آسوده است و رقابت مابین این دو بازیکن در تمرینات، به اوج خود خواهد رسید و باید دید بصیری در ادامه لیگ، به مدافع راست جوانش بازی می‌دهد، یا از عابدینی باتجربه در تیمش بهره می‌برد. البته این نکته نیز قابل ذکر است که باتوجه به سرعت بالای مرادعلی و قدرت بازیسازی مناسب، این تصور را نیز باید داشت که سرمربی آلومینیوم، شاید از هر دو بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند اما آنچه برای بصیری در بازی با برق ثابت شد، خیال آسوده وی، از جناب راست تیمش می‌باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkmkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدافع فولاد یزد به آلومینیوم اراک پیوست
باعقد قراردادی یک ساله؛

پیش بازی برق جدید-آلومینیوم اراک؛ شاگرد، به استاد رسید!
اختصاصی| آلومینیوم به دنبال اولین شکست خانگی برق/ این برق مهار نشدنی؛

تصاویر/ دیدار آلومینیوم اراک و شهرداری ماهشهر
از نگاه دوربین ابوالفضل آقارضی؛