تاریخ انتشار: 1396/09/05 18:20
اختصاصی| آلومینیوم به دنبال اولین شکست خانگی برق/ این برق مهار نشدنی؛
کد خبر: 172086

پیش بازی برق جدید-آلومینیوم اراک؛ شاگرد، به استاد رسید!

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم برق جدید شیراز و آلومینیوم اراک از ساعت 14:15 در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی برق جدید-آلومینیوم اراک؛ شاگرد، به استاد رسید!

 دو تیم برق جدید و آلومینیوم اراک درحالی به مصاف هم می‌روند که برق هفته گذشته درحالی که می‌توانست در دقایق پایانی، ایرانجوان را شکست دهد، به تساوی رضایت داد و در آن سو، آلومینیوم اراک که با شهرداری ماهشهر 1-1 مساوی بود، با گل میثم آقایی، 2-1 به برتری دست یافت.

آخرین تقابل این دو تیم:

این دو تیم تاکنون هیچ مسابقه‌ای باهم نداده‌اند. برق جدید که سه سالی است شکل گرفته است و اولین سال حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند، برای اولین بار مقابل تیم آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد. نکته جالب درخصوص این بازی، حضور داوود مهابادی است. مربی‌ای که فصل قبل هدایت آلومینیوم اراک را برعهده داشت و این فصل، هدایت برق را برعهده دارد و مقابل شاگردان فصل گذشته خود به میدان خواهد رفت. بصیری که روزی شاگرد مهابادی بود، به استادش رسید!

بهترین بازیکنان دو تیم:

بهترین بازیکن دو تیم، سعید خردمند و ایمان رئیسی نسب هستند. خردمند برای برق جدید شیراز موفق شده سه گل و سه پاس گل را به نام خود ثبت کند و در کنار درخشش مهرداد بشاگردی، گلر این تیم و ایمان شوریابی مهاجم سرزن این تیم، نقش بسزایی در نتایج فوق‌العاده برق داشتند. در آن سو نیز ایمان رئیسی نسب با کی گل و سه پاس گل، در کنار میثم آقایی جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم اراک محسوب می‌شوند.

جایگاه دو تیم در جدول:

برق جدید از 14 بازی خود در لیگ، 7 پیروزی، 5 تساوی و دو شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است و در این 14 بازی، موفق شده 13 گل به ثمر برساند و 7 گل نیز بخورد و با 26 امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد. آلومینیوم اراک از 14 بازی خود در لیگ، سه پیروزی، 6 تساوی و 5 باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است و با 15 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

آمار و ارقام دو تیم:

* آلومینیوم اراک 7 بار در بازیهای خارج از خانه به میدان رفته است که موفق شده در دو دیدار به برتری دست یابد و از 21 امتیاز ممکن، 9 امتیاز کسب کنند. در آن سو نیز برق جدید از هفت دیدار خانگی خود، 5 بازی را پیروز شده است و از 21 امتیاز ممکن، موفق به کسب 17 امتیاز شده است.

* برق جدید در 6 هفته گذشته، رنگ باخت را ندیده است.

* آلومینیوم دو بازی قبلی خود در لیگ را برده است و اگر در این بازی نیز پیروز شود، در کسب پیروزی هتریک خواهد کرد. آنها هر دو دیدار قبلی خود را با نتیجه مشابه 2-1، موفق به پیروزی شده‌اند.

* آخرین کلین شیت تیم آلومینیوم به چهار هفته قبل و مقابل تیم شهرداری تبریز برمی‌گردد و در آن سو، آخرین کلین شیت تیم برق جدید، در بازی خانگی مقابل تیم نفت مسجدسلیمان بود.

* برق جدید هنوز در خانه خود رنگ باخت را ندیده است و با دریافت دو گل، بهترین خط دفاعی در بازیهای خانگی را به نام خود ثبت کرده است. آلومینیوم با 10 گل خورده، پس از شهرداری تبریز ضعیف‌ترین خط دفاعی در بازیهای خارج از خانه را دارد.

کوبل داوری:

امید سعیدفر – حمید سبحانی – محمدرضا طالبی – ابوالفضل گرجی – ناظر: رامین عرفانیان

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8kox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقش اساسی رئیسی نسب و آقایی در موفقیت‌های آلومینیوم/ اراکی‌ها ایمان بیاورند!
اختصاصی| با سه گل و دو پاس گل در دو بازی گذشته؛

تصاویر/ دیدار آلومینیوم اراک و شهرداری ماهشهر
از نگاه دوربین ابوالفضل آقارضی؛