تاریخ انتشار: 1403/03/08 16:19
کد خبر: 1276218

ترکیب آلومینیوم و سپاهان اعلام شد

ترکیب دو تیم آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان در هفته ۲۹ لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد.
ترکیب آلومینیوم و سپاهان اعلام شد

به گزارش فرتاک ورزشی

 براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته لیگ برتر ایران ‎1402-1403 و از بازی‌های هفته بیست و نهم، دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان از بازی‌های جام حذفی امروز سه‌شنبه 8 خرداد 1403 از ساعت 20 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به میدان می‌روند.

در بازی امروز سیدمجتبی حسینی آلومینیوم را برای بازی مقابل سپاهان با ترکیب احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، ابوالفضل سلیمانی، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، رضا جبیره، محمدامین کاظمیان و محمدمهدی لطفی به میدان فرستاده است.

اما در سوی دیگر میدان، سپاهان برابر آلومینیوم با ترکیب پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، آریا یوسفی، محمد کریمی، برایان دابو، محمدجواد حسین‌نژاد، امید نورافکن، کاوه رضایی و شهریار مغانلو به میدان خواهد رفت.

طبق نظر کمیته داوران، «اشکان خورشیدی» درحالی به عنوان داور این بازی انتخاب شده که بعد از قضاوت رویارویی ذوب‌آهن و استقلال خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر، دیگر قضاوتی در این رقابت‌ها نداشته و حالا برای وداع با لیگ برتر، بازی آلومینیوم و سپاهان را سوت خواهد زد، خورشیدی پیش از این 5 دیدار را در لیگ بیست و سوم را سوت زده و دیدار آلومینیوم - سپاهان، ششمین قضاوت او در این فصل خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/renqvy

آخرین اخبار