تاریخ انتشار: 1402/05/04 14:02
کد خبر: 2040

زنگ خطر برای خطیر به صدا درآمد

علی خطیر سرپرست مدیرعاملی استقلال در شرایط خاص قرار گرفت.
زنگ خطر برای خطیر به صدا درآمد

در شرایطی فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۳ لیگ برتر فوتبال کمتر از 9 روز دیگر آغاز خواهد شد که  استقلال تیم‌ پرطرفدار پایتخت و یکی از مدعیان همیشگی قهرمانی روزهای سختی را سپری میکند، بعد از آنکه  ساپینتو پرتغالی سر مربی فصل پیش استقلال از این تیم جدا شد ، جوادنکونام کاپیتان اسبق تیم ملی  و  استقلال  که در مقام سرمربی نتایج قابل قبولی با فولاد کسب کرده بود سکان رهبری آبی پوشان پایتخت را بز عهده گرفت . 

شروع کار نکونام  با اولین تمرین پرحاشیه آبی پوشان همراه شد،  که پیامد آن استعفای حجت کریمی از سرپرست مدیرعاملی باشگاه  و جانشینی علی خطیر به فاصله چند روز در این سمت  بود.

با آمدن خطیر و اعضای جدید هیئت مدیره  همگان منتظر ایجاد آرامش به اردوی آبیها بودند.  اما  مشکلات متعدد  مالی  باعث شد استقلال  در جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی  و  مطالبه بازیکنان در فصل قبل ناکام باشد همین دلایل کافی بود که جرقه اختلافات  بین مدیریت  با کادرفنی و بازیکنان بار دیگر شعله ور شود، تا جایی که  بازیکنان دومین روز اعتصاب خودهستند و امروز حتی در محل تمرین حاضر نشدند. 

صبح امروز علی خطیر  راجب به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد ودر مصاحبه ای  به بازیکنان بابت اعتراضات  اخیر حق داد وخواستار صبوری بیشتر بازیکنان شد و قول  داد  ظرف روزهای آینده مشکلات مالی بازیکنان  حل شود . 

با توجه به شرایط فعلی اختلافات بین جوادنکونام و بازیکنان با  علی خطیر دامنه دار تر از گذشته خواهد بود و میتوان گفت زنگ خطر برای علی خطیر سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به صدا درآمده است


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbnr2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رد پای مدیرعامل استقلال در قانون عجیب سازمان لیگ