تاریخ انتشار: 1396/02/16 23:01
کد خبر: 212458

هرج و مرج در ولوس / آشوب پانتسالیکوی یونان را فرا گرفت

درگیری ‌های وحشتناک میان هواداران ۲ تیم پائوک و آاک، ورزشگاه پانتسالیکوی شهر ولوس را در آشوب و هرج‌ومرج بی‌سابقه‌ای قرار داد.
هرج و مرج در ولوس / آشوب پانتسالیکوی یونان را فرا گرفت

ساعتی پیش از آغاز بازی امشب (شنبه) فینال جام حذفی یونان میان تیم‌های پائوک و آاک در ورزشگاه پانتسالیکوی شهر ولوس درگیری‌های شدیدی میان هواداران 2 تیم در گرفت و پلیس ضدشورش نیز برای جلوگیری از گسترش آن وارد عمل شد اما نتوانست موثر واقع شود.

بنا بر گزارش رسانه‌های ورزشی یونان شروع درگیری از حرکت تحریک‌آمیز 2 هوادار تیم آاک در پیست‌ ورزشگاه پانتسالیکو بود که واکنش هواداران پائوک را به دنبال داشت. پس از آن هواداران 2 تیم با سر دادن شعارهایی شروع به درگیری‌های فیزیکی کردند. این پایان کار نبود و زدو‌خوردها علاوه بر داخل ورزشگاه به محیط بیرونی ورزشگاه پانتسالیکو و پلی که هواداران را به ورزشگاه هدایت می‌کند کشیده شد. شدت درگیری‌ها به حدی بود که تاکنون چندین نفر از هواداران 2 تیم در اثر پرتاب چوب، سنگ و صندلی‌های ورزشگاه به شدت زخمی شدند و پلیس یونان نیز درخواست نیروی کمکی با تجهیزات کامل را کرده است.

درگیری‌ها باعث شد تا دیدار تیم‌های پائوک و آاک با یک ساعت تاخیر و پس از تسلط پلیس بر درگیری‌ها و آرام شدن محیط داخلی و بیرونی ورزشگاه پانتسالیکوی شهر ولوس آغاز شود.

همچنین رسانه‌های یونانی گزارش دادند که هنوز آمار دقیقی از تعداد زخمی‌ها و خسارت‌های واردشده در دست نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jv6bl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناکامی یاران انصاری‌فرد در کسب دومین جام