تاریخ انتشار: 1395/06/27 14:35
اختصاصی/
کد خبر: 260982

اسماعیل حلالی: می خواهم خواسته ی هواداران سمنانی که صعود به لیگ یک است را محقق کنم

سرمربی تیم فوتبال هف سمنان گفت: با کادر مجربی که در اختیار دارم، به فکر تحقق رویای سمنانی ها هستیم.
اسماعیل حلالی: می خواهم خواسته ی هواداران سمنانی که صعود به لیگ یک است را محقق کنم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درخصوص داربی 83 گفت: در دربی تیمی برنده خواهد بود که از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری قرار داشته باش و دربی، کاری به جدول و ستاره های دو تیم ندارد و تنها ملاک پیروزی، آمادگی روحی و روانی می باشد.

وی افزود: دیروز بازی متفاوتی را از استقلال و پرسپولیس مشاهده کردیم و آبی ها مزد دوندگی زیادشان را گرفتند و همین سبب تساوی بازی دیروز شد. درکل بازی منظمی را شاهد بودیم اما پرسپولیسی ها چون بازیکنان ملی پوششان را کمتر در اختیار داشتند، ناهماهنگ تر بودند که یه وقفه کافی می تواند پرسپولیس را به حالت گذشته اش برگرداند.

سرمربی هف سمنان درخصوص شکست هفته گذشته ی تیمش گفت: کل هفته را روی شهرداری تبریز کار کردیم و کاملا به نقاط ضعف و قدرت این تیم واقف بودیم، اما روی دو صحنه ی کاملا ابتدایی و پیش پا افتاده و از روی شانس، گل خوردیم و درحال حاضر نیز که به این مساله فکر می کنم، می گویم نباید این چنین گلهای را بخوریم و تیمی که مدعی صعود است، باید مدافعانش تلاش بیشتری کنند.

وی ادامه داد: ما بازی به بازی بهتر می شویم و با کادر مجربی که در اختیار دارم، سعی می کنم تا نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و به بازی زیبا و تماشاگرپسند فکر می کنم. هواداران سمنانی در بازی اول، ما را در سمنان شگفت زده کردند و حضور چشمگیری داشتند که امیدوارام در این هفته نیز حمایتشان ادامه دار باشد.

اسماعیل حلالی در پایان گفت: چون برخی بازیکنان دیر به تیم ملحق شدند و از هماهنگی لازم با سایر بازیکنان برخوردار نیسیتند، نیاز به زمان بیشتری دارم و این قول را به مردم خونگرم سمنانی می دهم که خواسته ی آنها که صعود به لیگ یک است را محقق کنم.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkqep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شک نکنید در دربی گل می زنم / کاری می کنیم که هواداران استقلال راضی به خانه برگردند