تاریخ انتشار: 1400/12/06 20:36
هفته نوزدهم لیگ یک فوتبال؛
کد خبر: 25358

زارع در تلاش برای حفظ صدرنشینی/جدال قعرنشینان برای فرار از رهایی

مسابقات هفته نوزدهم لیگ یک فردا با انجام ۹ بازی انجام می گیرد.
زارع در تلاش برای حفظ صدرنشینی/جدال قعرنشینان برای فرار از رهایی

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا شنبه با انجام ۹ بازی در سراسر کشور برگزار خواهد شد تا تیم‌ها در دومین دیدار نیم فصل دوم راه خود را برای صعود و فرار از قعر تلاش کنند. 

در پایان هفته نوزدهم ملوان بندرانزلی با کسب ۴۰ امتیاز با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت و  تیم‌ مس کرمان با کسب ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد، در قعر جدول هم ماشین سازی با ۵ امتیاز، شاهین شهرداری بوشهر با ۹ امتیاز و شمس آذر با ۱۶ امتیاز در منطقه سقوط هستند. 

در این مطلب نگاهی به بازی های هفته نوزدهم لیگ دسته اول خواهیم انداخت:

 

خیبر خرم آباد-پارس جنوبی جم؛ 

جدال مدعیان صعود در فلک الفلاک 

photo_2022-02-25_18-47-25

خیبر خرم آباد تیم سوم جدول که هفته گذشته شکست تلخی را در آستارا متحمل شد حالا برای جا نماندن از کورس صعود باید به مصاف پارس جنوبی برود که در نیم فصل به خوبی تقویت شده است، پارس جنوبی هم تا به اینجا با کسب ۲۷ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و ایمان رزاقی راد در نخستین تجربه مربی گری خود در لیگ یک امیدوار است دست آورد خوبی کسب کند. 

این دیدار ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می شود.

 

خوشه طلایی ساوه-شهرداری آستارا؛ 

جنگ پایان و وحید برای مدعی شدن

photo_2022-02-25_18-47-23

خوشه طلایی ساوه پس از شکست غیر منتظره هفته گذشته برابر ویستاتوربین حالا به مصاف شهرداری آستارا می رود که تنها ۲ امتیاز با این تیم فاصله دارد، وحیدبیاتلو در این دیدار که بازهم در ساوه برگزار نمی شود کار سختی برابر شهرداری آستارا که هفته گذشته از سد خیبر عبور کرد دارد و نتیجه این دیدار تاثیر بسزایی در مدعی شدن یکی از دو تیم دارد. 

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه غدیر تهران برگزار می شود. 

 

ماشین سازی تبریز-رایکا بابل؛ 

مدعیان سقوط برای بقا می جنگند! 

photo_2022-02-25_18-47-29

ماشین سازی تبریز و رایکا بابل که دو تیم مدعی سقوط هستند هفته نوزدهم باید به مصاف یکدیگر بروند، سبزپوشان که این فصل برای بقا کار بسیار سختی دارند اگر مقابل رایکا پیروز شوند شاید کمی امید هایشان زنده شود اما اگر در این دیدار هم شکست بخورند همین کور سوی امید آن ها هم از بین می رود، رایکا بابل هم پس از حواشی بسیار روی نیمکت تیمش حالا با پیروز قربانی برای بقا باید تلاش کند. 

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می شود. 

 

ملوان بندرانزلی-شهرداری همدان:

جدال ساده مازیار با شهرداری چی های همدان

photo_2022-02-25_18-47-32

ملوان بندرانزلی مدعی اصلی صعود در این فصل است که حالا پس از کم شدن فاصله خودش با رقبا در هفته نوزدهم باید به مصاف ظهرداری همدان میانه جدولی برود، شهرداریچی ها که از نظر مالی و امکاناتی با ملوان قابل مقایسه نیستند کار سختی برابر مدعی اول صعود دارند اما طلایی منش می و شاگردانش می خواهد خودشان را به همگی ثابت کنند. 

دیدار دو تیم ساعت۱۴:۳۰ فردا در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود. 

 

مس شهر بابک-مس کرمان؛ 

دربی مسی ها استان کرمان با حواشی فراوان

مس کرمان و مس شهر بابک که در این فصل دو نماینده استان کرمان محسوب می شوند هر دو برای صعود تلاش می کنند اما مس کرمان شرایط بهتری نسبت به مس شهر بابک دارد، حسین خانی که در این فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است با توجه به شرایط مالی و امکاناتی که این تیم دارد راهی جز صعود برای راصی کردن هواداران ندارد، مس شهر بابک هم با وحید رضایی از تیم های خوب و با امکانات این فصل محسوب می شود اما برای اینکه از زیر سایه تیم نخست استان کرمان بیرون بیایند می خواهند در این دیدار درون خانوادکی پیروز شوند. 

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی مس شهر بابک برگزار می شود. 

 

سایپا-قشقایی شیراز؛ 

جدال شاگردان آماده روانخواه با تیم بحران زده

photo_2022-02-25_18-47-35

سایپا هفته گذشته موفق شد پیروزی ارزشمندی برابر استقلال خوزستان کسب کند تا نارنجی پوشان پس از هفته ها به آینده با امید روانخواه امیدوار شوند،قشقایی شیراز هم هفته گذشته مقابل شاهین به تساوی رسید و حالا همچنان بدون سرمربی به بحران نزدیک تر می شود. 

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می شود. 

 

شمس آذر قزوین-استقلال خوزستان؛ 

جنگ سعید دقیقی و داوود مهابادی با اهداف متفاوت

photo_2022-02-25_18-47-46

شمس آذر قزوین مدعی سقوط این فصل به مصاف استقلال خوزستان مدعی صعود می رود تا هر کدام از این تیم ها با اهدافی متفاوتی پای به میدان مسابقه بگذارند، سعید دقیقی بی تجربه حالا در نخستین مصافش باید برابر استقلال خوزستان پیروز شود وگرنه به سقوط نزدیکتر می شود، داوودمهابادی هم برای زنده ماندن امید صعود باید در این دیدار پیروز شود.

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می شود. 

 

استقلال ملاثانی-ویستاتوربین؛ 

جدال همسایه های جدول در آبادان

photo_2022-02-25_18-47-49

استقلال ملاثانی و ویستاتوربین با کسب ۱۸ و ۱۹ امتیاز در این فصل به ترتیب در رتبه چهاردهم و سیزدهم جدول قرار گرفتند و هر دو خطر سقوط را هم احساس می کنند، اشکش و بلادی که هر دو از مربیان جوان هستند در این دیدار تلاش می کنند تا خود را از منطقه قعر جدا کنند. 

دیدار دو تیم ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود. 

 

شاهین شهرداری بوشهر-آرمان گهر سیرجان؛ 

جدال مدعیان سقوط و صعود

photo_2022-02-25_18-49-01

شاهین شهرداری بوشهر که این فصل ضعیف ترین تیم سالهای اخیر خود را دارد و هیچ کسی از این تیم حمایت نمی کند تا شاهین بالی برای پرواز نداشته باشد، آرمان گهر هم علی رغم نتایج خوبی که گرفتند از بی حمایتی های مالکان جدید گله مند هستند اما نتایج خوبی کسب کرده اند و امیدوارند با پیروزی در این دیدار به منطقه صعود نزدیک تر شوند. 

دیدار دو تیم ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5byz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بستن قرارداد با تیم آقای سرمربی منوط به کار کردن با مدیر برنامه های مدنظر!
اختصاصی/کمیته اخلاق بررسی کند؛