تاریخ انتشار: 1396/01/15 10:09
کد خبر: 219496

هفته بیست و هشتم و نبرد تعیین کننده در تبریز برای استقلال

با تساوی تراکتورسازی در دربی تبریز و برد استقلال مقابل فولاد، بالاخره منصوریان در این فصل بالاتر از تیم قلعه‌نویی قرار گرفت.
هفته بیست و هشتم و نبرد تعیین کننده در تبریز برای استقلال

تیم منصوریان در پنج دیدار باقی‌مانده دو بار به تبریز می‌رود و یک بار هم به مشهد. گسترش‌فولاد، تراکتورسازی و پدیده باید در دیدارهای پیش‌رو از استقلال میزبانی کنند. استقلال هم میزبان صبای قم و سپاهان است. در هفته پایانی لیگ، روزی که تراکتورسازی میزبان نفت است، استقلال از سپاهان پذیرایی می‌کند.

گسترش‌فولاد برای کمک به تیم همشهری‌اش هم که شده، در بازی مقابل استقلال با انگیزه وارد زمین می‌شود. تراکتورسازی هم که در تبریز اجازه اشتباه ندارد و باید برای دوم شدن، استقلال را بدون کسب امتیاز روانه تهران کند. سپاهان با کرانچار هم بعید نیست که در هفته پایانی گریبان استقلال را بگیرد. بازی با صبای قم و پدیده مسابقاتی است که استقلال باید بدون تلفات، نتیجه بگیرد.

تراکتورسازی

تیم قلعه‌نویی در دو هفته پیش‌روی، دو بازی خارج از خانه دارند. ابتدا به مصاف صبا در قم می‌روند. سپس در مشهد باید با پدیده بازی کنند. در بازگشت به تبریز، تراکتورسازی میزبان استقلال است. قبل از دیدار پایانی لیگ و پذیرایی از نفت، تیم قلعه‌نویی باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.

اگر قلعه‌نویی موقق شود دو بازی خارج از‌ خانه پیش‌روی مقابل صبای قم و پدیده که خیلی هم دشوار نیست را با برد پشت سر بگذارد، بازی با استقلالش می‌تواند رتبه دوم را به این تیم برگرداند. البته که نه سپاهان و نه نفت تهران، خاطرات خوبی را برای تراکتورسازی به جای نگذاشته‌اند و شاید آن دو تیم منفور در تبریز، بار دیگر بلای جان تی‌تی‌ها شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kya9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال امروز تراکتور را پشت سر می گذارد؟