تاریخ انتشار: 1396/05/28 00:40
کد خبر: 188044

منصوریان-خیابانی، متخصص گاف های عجیب و حماسی جلوه دادن اتفاقات معمولی

سرم را ببر، فدای سرت که سرم را می‌بری!
منصوریان-خیابانی، متخصص گاف های عجیب و حماسی جلوه دادن اتفاقات معمولی

این جمله حیرت‌انگیز را جواد خیابانی از زبان شهید حججی خطاب به داعشی‌ها بیان کرده است! از این دست جملات قصار، بی‌معنی که گاهی معنایی ضد هدف اصلی گوینده‌اش را به ذهن متبادر می‌کند، زیاد از خیابانی شنیده شده است. او که عادت دارد در گزارش خود ساده‌ترین رخدادهای داخل زمین را با جملاتی ثقیل بیان کند به اندازه کافی سوژه مردم در رسانه‌های مجازی شده است و مشخص نیست اصرار او به بیان جملاتی این چنینی چیست.

علیرضا منصوریان بیشتر از آنکه برای استقلال در بعد فنی کاری کرده باشد در مصاحبه‌هایش وعده داده. او سعی می‌کند بازی تیمش را با واژه‌های دهان پر کن، خوب و خاص جلوه دهد و کار را به جایی رسانده که دیگر هواداران خوشبین استقلال هم چندان ادعاهای او را جدی نمی‌گیرند. اصرار او به فوق‌العاده بودن بازی معمولی تیمش مثل اصرار خیابانی است به حماسی جلوه دادن صحنه‌های معمولی فوتبالی که گزارش می‌کند و همانند خیابانی که در این راه دچار اشتباهات کلامی زیادی می‌شود منصوریان نیز ادعاهایی را مطرح می‌کند که نمی‌توان رشته فکری و منطقی مشخصی بین آنها پیدا کرد.

خیابانی و منصوریان با رویاها و فانتزی‌های خود سر می‌کنند. کلمات پرطمطراقی که هر دو در ادبیات خود از آن استفاده می‌کنند، چندان با عملکرد آنها و با انچه در واقعیت مشاهده می‌شود همخوانی ندارد. خیابانی این قدر این راه را ادامه داد تا تبدیل به سوژه خنده مردم شود و منصوریان نیز اگر بخواهد همینگونه ادامه دهد باید علاوه بر مسخره شدن از سوی هواداران رقیب، منتظر انتقاد و توهین هواداران خودی نیز باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wa9nd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کواد کوپر روی اعصاب استقلالی ها