تاریخ انتشار: 1395/12/08 13:01
اختصاصی| بازگشت ابراهیم پور به خانه؛
کد خبر: 226711

تقابل سعید ابراهیم پور با بچه محل‎ها

سعید ابراهیم پور دروازه بان بابلی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر به شهرش بازگشت و این بار مقابل بابلی ها بازی خواهد کرد.
تقابل سعید ابراهیم پور با بچه محل‎ها

به گزارش فرتاک ورزشی، ابراهیم پور که هیچ گاه مورد توجه تیم های مطرح بابلی قرار نگرفته بود، از نساجی به فوتبال کشور چهره شد و حتی فصل گذشته برانکو ایووانکوویچ وی را زیرنظر داشت و درخواست جذب وی را نیز به باشگاه نساجی ارسال کرد، اما کوتاهی برخی ها و اتهامات بی جا به این دروازه بان شایسته سبب شد تا از لیگ برتر دور شود.

ابراهیم پور که در تابستان فصل گذشته چندین پیشنهاد لیگ برتری داشت، تصمیم گرفت در لیگ یک بماند و به ماجراجویی‌اش ادامه دهد، بلکه مجددا پرسپولیس به وی پیشنهاد بدهد. ابراهیم ترجیح داد به بوشهر برود و با ایرانجوان قرارداد ببندد.

بی شک انتخاب بوشهر برای ابراهیم پور خوب بوده است. زیرا وی گرچه این فصل گل زیاد خورده است، اما به نسبت دروازه بانان دیگر، 6 کلین شیت را ثبت کرده است و باوجود دفاع نه‌چندان مطمئن ایرانجوان، وی یکی از باثبات ترین بازیکنان ایرانجوان بوده است.

وی در تمامی بازیهای ایرانجوان به عنوان دروازه بان اصلی بازی کرد و در دو هفته به دلیل مصدومیت، نتوانست بازی کند و اوج هنرنمایی ابراهیم پور، قرار گرفتن های مداوم او در تیم منتخب هفته سایت ها و روزنامه های مختلف است. وی 4 بار به عنوان دروازه بان برتر لیگ یک در تیم منتخب فرتاک ورزشی و 8 بار در تیم منتخب روزنامه خبرورزشی جای گرفت.

تقابل ابراهیم پور با خونه به خونه این هفته بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود. بچه محل ها به مصاف بازیکنی خواهند رفت که هیچ‌گاه به وی اعتماد نکردند و بی شک ابراهیم پور در صدد آن است تا خود را نشان دهد و این تقابل، دیدنی است.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjybx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعید ابراهیم پور: هیچ مذاکره ای با مدیران خونه به خونه نداشتم