تاریخ انتشار: 1397/09/07 00:27
کد خبر: 119983

فولاد - ذوب آهن/ جدال استقلالی های ناکام در اهواز؛ تلاش منصوریان برای شروعی از نو

در چارچوب هفته چهاردهم دو تیم فولاد و ذوب آهن در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
فولاد - ذوب آهن/ جدال استقلالی های ناکام در اهواز؛ تلاش منصوریان برای شروعی از نو

ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان دو تیمی هستند که کاملا شرایط مشابه ای به یکدیگر دارند. هر دو تیم کادرفنی خود را تغییر داده اند و اکنون فریسات به طور موقت هدایت فولاد را برعهده دارد و در آن طرف میدان بعد از ناکامی ذوب آهن با امید نمازی، سعید آذری مدیرعامل این تیم تصمیم گرفت علیرضا منصوریان را به جای نمازی برگزیند.

ذوب آهن با سرمربی جدید خود باید به خوزستان سفر کند تا برابر فولاد قرار بگیرد. ذوبی ها در هفته گذشته در خانه از پارس جنوبی پذیرایی کردند اما علیرضا منصوریان در اولین تجربه خودش به روی نیمکت ذوب آهن ناکام ماند و ذوب آهن در هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

فولادی ها با اینکه چندین هفته بود طعم برد را نچشیده بودند در هفته گذشته به پایتخت رفتند تا به جدال پیکان بپردازند. آنان در یک دیدار مهیج و پرگل توانستند از سد این تیم عبور کنند.

نکته قابل توجه در دیدار فولاد و ذوب آهن، جدال علیرضا منصوریان و حسن بیت سعید می باشد. در ابتدای فصل گذشته زمانی که منصوریان هدایت استقلال را برعهده داشت حسن بیت سعید با نظر او به جمع آبی پوشان پایتخت اضافه شد و از بیت سعید به عنوان بمب نقل و انتقالات فصل یاد می شد. اما بیت سعید بر خلاف انتظارات در استقلال نتوانست خوب بدرخشد تا اینکه از جمع آبی پوشان جدا شد.

این روز ها بیت سعید یکی از کلیدی ترین مهره های فولاد می باشد و در اوج آمادگی قرار دار‌د. علیرضا منصوریان که در بازی فردا باید برای دومین بار به روی نیمکت ذوب آهن قرار بگیرد بدون شک در پی سه امتیاز این دیدار است.

کوبل داوری:

مهدی مرجانزاده – رضا سخندان – محمدرسول ذورقی – سعید رحیمی مقدم - ناظر: محمود رفیعی

44

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7jxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش مهاجم استقلال به پست اینستاگرامی جنجالی