تاریخ انتشار: 1395/09/14 17:47
کد خبر: 245156

وحید فاضلی: برای صعود نساجی همه باید در قائمشهر با تیم همدل باشند/ فکری را پیگیری مشکلات مالی تیم و حواشی فرسوده کرد

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: برای صعود نساجی همه باید در قائمشهر با تیم همدل باشند.
وحید فاضلی: برای صعود نساجی همه باید در قائمشهر با تیم همدل باشند/ فکری را پیگیری مشکلات مالی تیم و حواشی فرسوده کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید فاضلی مربی نساجی مازندران در مورد تیم نساجی گفت : نساجی امسال به لحاظ بازیکن و سطح فنی پتانسیل صعود دارد و تیم خوبی بسته شده است اما بی پولی ضربات بدی به تیم وارد کرد . اعتصاب بچه ها بخاطر بد قولی و بی پولی که باعث تعطیلی مکرر تمرینات شد از جمله لطماتی بود که به تیم وارد شد . جناب فکری ساعات زیادی از روز را مشغول پیگیری مشکلات مالی تیم بود و همواره درگیر حواشی بودند .

وی در مورد عدم حضور محمود فکری در روز بازی با فولاد یزد گفت : ایشان در طول هفته گذشته تیم در تمرینات بودند ولی پس از اینکه لیست 18 نفره را به سرپرست تیم دادند و تیم به هتل رفت دیگر تیم را همراهی نکردند . بنده چون در کنارشان بودم می دانم که انرژی زیادی برای تیم گذاشتند ولی واقعا بخاطر مشکلات و حواشی جاری در تیم ، فرسوده شده بودند و علیرغم زحمات زیادی که برای بستن تیم و هدایت آن در طول فصل کشیدند نهایتا تصمیم گرفتند در کنار تیم نباشند .

فاضلی در مورد جزییات این حواشی گفت : به هرحال همه هواداران فهیم و پر شور نساجی در جریان مشکلات و حواشی این تیم هستند و نیازی به توضیح بنده نیست . ما اگر چه مشکلات مالی داریم ولی در پی همین مشکلات مالی حواشی زیادی به وجود آمد که از جمله آن همان اعتصاب بچه ها در بازی با آلومینیوم اراک بود که به کار ما لطمه زد .

باید این را بگویم که نساجی اگر قصد صعود دارد باید همه برای صعود تیم همدل باشند و صعود کار یک مدیر یا یک سرمربی و یا بازیکنان نیست بلکه از بدنه باشگاه گرفته تا مردم عادی باید با تیم همدل باشند . در قائم شهر همه عاشق تیمشان هستند و همین عشق و تعصب اگر همراه با اتحاد و حمایت منظم باشد یقینا صعود آسان خواهد بود .

فاضلی افزود : برخی ها از روز اول با سنگ اندازی های پی در پی قصد ضربه زدن به نساجی و محمود فکری داشتند و باید به آنها تبریک گفت چرا که بالاخره به هدف خود رسیدند . جالب اینجاست که دوستان حالا که ما حضور نداریم هم دست بردار نیستند ولی باید بگویم  تمام وجود شخص محمود فکری و بنده در ماه های اخیر در خدمت نساجی بوده و به لحاظ اینکه مانند فرزند خودمان برایش زحمت کشیدیم و وقت گذاشتیم چه باشیم چه نباشیم همواره خواهان موفقیت نساجی محبوب هستیم و خدارو شاکر هستم که اکثریت اهل فن فوتبال کشور نساجی امسال را تیمی منسجم با فوتبالی روان و مدعی صعود می دانند.

وی در پایان گفت: از تک تک بازیکنانمان بابت زحماتشان در این شرایط سخت متشکرم و بابت صبوری نسبت به بدقولی های بوجود آمده در فصل جاری ممنون آنها هستم چرا که تک تک آنها هنگام عقد قراداد به واسطه شرایط چند سال اخیر انتظار دریافت حداقل 30 درصد قرارداد خود را تا این مقطع داشتند که میسر نشد و امسال سال سختی به لحاظ مالی برایشان بوده و تنها دلخوشی آنها حمایت هواداران بوده است. از مردم احساسی و متعصب قائم شهر هم تشکر می کنم بابت حمایت هایشان و از آنها می خواهم که هوشیارتر بوده و خودشان در مقابل حاشیه سازی برای نساجی بایستند تا برخی ها که همواره در طول تاریخ نساجی به تیم ضربه اند به اهدافشان نرسند.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eoo56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحید فاضلی: در وضعیت قرمز به سر می بریم