تاریخ انتشار: 1396/01/27 16:56
دروازه‌بان نساجی مطرح کرد؛
کد خبر: 216704

رضایی: اشک‌هایم به دلیل عدم پیروزی در اولین بازی‌ام با پیراهن نساجی بود

امین رضایی، گلر ۲۰ ساله نساجی فوتبالش را از نونهالان استقلال تهران آغاز کرد و پس از درخشش در جوانان سایپا به جوانان پرسپولیس رفت تا پس از انجام بازی های تاثیرگذار، در دوره علی دایی به عنوان گلر سه به تیم بزرگسالان پرسپولیس بپیوندد.
رضایی: اشک‌هایم به دلیل عدم پیروزی در اولین بازی‌ام با پیراهن نساجی بود

به گزارش فرتاک ورزشی، با آمدن حمید درخشان به جای علی دایی، رضایی به تیم امید پیکان رفت تا آرزوهایش را در این تیم دنبال کند و با این تیم توانست عنوان قهرمانی لیگ امیدهای تهران را به دست آورد. رضایی می گوید، پس از کسب عنوان قهرمانی امیدها آنقدر بی محلی و کم توجهی به ما شد که واقعا دلسرد شده بودم و دیگر قصد ادامه فوتبال را نداشتم تا اینکه با تماس یکی از دوستانم در تست گیری نساجی شرکت کردم. 

امین رضایی، گلر جوان نساجی در مورد اینکه پس از مدت ها در چهارچوب دروازه این تیم قرار گرفت به سایت رسمی باشگاه نساجی گفت: در این بازی واقعا راحت و بدون استرس بازی کردم زیرا آقا اسکندر در تمرینات طوری با ما برخورد می کند که واقعا هر کدام از ما سه دروازه بان همیشه آماده بازی هستیم.

رضایی در مورد عملکردش در دیدار برابر آلومینیوم اراک گفت: در نیمه نخست چند توپ روی دروازه آمد که توانستم مهار کنم ولی در نیمه دوم اراکی ها در یک ضد حمله سریع با چند ضرب به دروازه ما رسیدند و ضربه سر بازیکن شان درست به جایی رفت که هر چقدر به بدنم کش آوردم به توپ نرسیدم و متاسفانه گل خوردم.

گلر نساجی با بیان اینکه پس از دریافت گل، توپ را به وسط زمین بردم، ادامه داد: پس از گل به بازیکنان گفتم بازی خودمان را انجام می دهیم و شک نکنید که درنهایت پیروزی از آن ماست زیرا از همه لحاظ سرتر از آنها بودیم ولی هرچه می زدیم توپ مان گل نمی شد.  در ۱۰ دقیقه پایانی اگر توپ های ۵۰ درصدمان گل می شد باید با اختلاف چهار گل آلومینیوم را شکست می دادیم.

امین رضایی، گلر آینده دار نساجی در مورد اشک هایش پس از پایان بازی برابر آلومینیوم افزود: ناراحتی من از این بابت بود که همه بچه ها با تمام وجود می خواستیم بازی را با برد به پایان برسانیم ولی هر کاری می کردیم توپ قصد نداشت وارد دروازه شود. به شخصه خیلی دوست داشتم اولین بازی ام در نساجی را با برد به پایان برسانم و از بابت این شکست واقعا نمی توانستم به صورت کادرفنی، مخصوصا آقا اسکندر که در این بازی به یک گلر ۲۰ ساله بازی داده بودند نگاه کنم.

رضایی در پایان گفت: واقعا بازی جلو هواداران پرشور نساجی لذت بخش است و امیدوارم این هواداران به خواسته به حق خود مبنی بر رسیدن به لیگ برتر، دست یابند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395eno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تماشای دیدار وحدت یزد و نساجی رایگان اعلام شد
اختصاصی|

این کاره نیستی آقای مسگرساروی
اختصاصی| تصمیم گیرنده مسائل نساجی کیست؟ آذری یا مسگر؟!؛

بازگشت اولین دیپورتی به تمرینات نساجی
اختصاصی| بازگشت نادری به تمرینات؛