تاریخ انتشار: 1396/02/06 15:13
اختصاصی| هافبک مس رفسنجان مطرح کرد؛
کد خبر: 214701

احسان پیرهادی: عجله‌ای برای انتخاب تیم جدید ندارم/ جایگاه تیم ما اینجای جدول نیست

تیم فوتبال مس رفسنجان در خانه خیبر خرم آباد به تساوی 1-1 دست یافت.
احسان پیرهادی: عجله‌ای برای انتخاب تیم جدید ندارم/ جایگاه تیم ما اینجای جدول نیست

به گزارش فرتاک ورزشی، احسان پیرهادی که پس از رفع مصدومیتش در بازی هفته گذشته در نیمه دوم به بازی آمد، موفق شد گل تیمش را به ثمر برساند و در بازی این هفته مقابل خیبر نیز، او گل تساوی بخش تیمش را با پای چپ و پشت محوطه جریمه، به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر رساند.

پیرهادی درخصوص درخشش پس از دوران مصدومیت گفت: خداروشکر پس از دوران نقاهت، عملکرد خیلی خوبی در ترکیب تیم داشتم و در دو بازی گذشته موفق شدم گل بزنم. قبل از مصدومیت نیز خیلی آماده بودم و انگیزه فراوانی نیز داشتم اما بدشانسی آوردم و چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم اما خوشحالم که با قدرت برگشتم.

وی درخصوص جایگاه نامناسب مس رفسنجان در لیگ امسال گفت: تیم امسال ما نسبت به تیم سال قبل کمی دچار تغییر و تحول فراوان شد و بازیکنان زیادی به تیم اضافه شدند و ضمن اینکه ما مربی نیز عوض کردیم و این ها دست به دست هم داد تا نسبت به سال گذشته افت کنیم. ولی خداروشکر همین که جزو گزینه های سقوط نیستیم خیلی خوب است و اگر کمی خوش شانس تر بودیم، می توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم.

وینگر تند و تیز مس رفسنجان درخصوص فصل آینده گفت: هنوز برای فصل آینده تصمیم نگرفتم و منتظرم هفته آخر لیگ یک به اتمام برسد تا درخصوص فصل آینده فکر کنم.

پیرهادی درخصوص پیشنهاداتش گفت: نمی خواستم این موضوع را مطرح کنم، اما هنوز فصل تمام نشده چند تیم به من زنگ زدند و خواهان من شدند اما اولیت اصلی من لیگ برتر است و خیلی دوست دارم مجددا به این لیگ برگردم و اگر تیم خوب لیگ یکی هم پیشنهاد بدهد، روی آن پیشنهاد نیز فکر می کنم. نمی توانم نام تیم خواصی را ببرم اما از دو، سه تیم خوب لیگ یکی امسال به من زنگ زدند و من عجله ای ندارم و هوشمندانه بهترین انتخاب را انجام خواهم داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lx7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احسان پیرهادی غائب بزرگ مس رفسنجان در دربی کرمان
اختصاصی| کار میشو سخت تر شد؛