تاریخ انتشار: 1396/05/07 23:15
وقتی دژاگه نگرانی های کی روش را بیشتر می کند
کد خبر: 192469

لیگ شروع شد/اشکان همچنان بدون تیم است

ایــن روزها یکی از نگرانی های کی روش و طرفداران تیم ملی، نامشــخص بودن وضعیت اشــکان اســت و همه منتظر عکس او در حال امضای قرارداد با پیراهن تیم جدیدش هستند.
لیگ شروع شد/اشکان همچنان بدون تیم است

روزها یکی پس از دیگری ســپری می شــود و ما همچنــان در انتظار توافــق دژاگه با تیمی جدید هســتیم. اتفاقی که دربــاره آن چیزی قطعی نشده و توافقی هم جنبه رسمی به خود نگرفته. اشــکان همچنان بدون تیم است و در عرصه باشگاهی وضعیتی نامشخص دارد. دژاگه در طول ســالهای اخیر نشان داده که بحث مالی بــرای او در اولویت قرار دارد. بــه همین خاطر هم بود کــه او از لیگ برتر انگلیس و باشــگاه فولام جدا شــد و پیراهن العربی در لیگ ســتارگان قطر را پوشید.

بی شــک اگر مسائل مالی برای دژاگه در اولویت قــرار نداشــت، او همین حالا هــم تیم های باشگاهی بسیاری را خواهان خود می دید. با توجه به مشکات عدیده اقتصادی در فوتبال اروپا، هیچ تیمی برای دژاگه هزینه ای میلیون داری در نظــر نخواهد گرفت. پس اشکان دو راه پیش رو دارد. یا از پول بگذرد و در اروپا بماند و یا به آسیا بیاید و در لیگ هایی نظیر چین و قطر بازی کند. این می تواند او را از بدون تیم ماندن، آن هم در فصل منتهی به جام جهانی نجات بدهد


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbdeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ولفسبورگ قرارداد اشکان دژاگه را تمدید نمی کند