تاریخ انتشار: 1396/08/06 18:25
اختصاصی| محمود شافعی پاسخگو باشد؛
کد خبر: 176142

چرا 9 بازیکن شموشک بدون دلیل کنار گذاشته شدند؟

از نوشهر خبر می‌رسد که چندین بازیکن این تیم، از لیست شموشک کنار گذاشته شده‌اند.
چرا 9 بازیکن شموشک بدون دلیل کنار گذاشته شدند؟

 درحالی که شموشک نوشهر در هفته‌های ابتدایی بسیار خوب کار می‌کرد و همچنین نتایج بسیار خوبی نیز گرفته بود، گویا در چند هفته اخیر، چندین تن از بازیکنان این تیم به دلیل عدم ثبات وضعیت مالی باشگاه در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنند و گفته می‌شود که دیگر حاضر نیستند این بازیکنان برای شموشک بازی کنند.

میلاد جعفری، اتابک نمازی، حامد سلیمانی، محمد پهلوان، رامین قربانی، ایمان جعفری، مژده، حسین خسروی و خزایی بازیکنانی هستند که به دلیل پرداخت نشدن حق و حقوق خود، دیگر حاضر به همکاری با باشگاه شموشک نیستند و ساز جدایی کوک کرده‌اند و اکثر نتایج ضعیف شموشک نیز در غیاب این مهره‌ها صورت گرفته است.

اما آنچه‌که محمود شافعی سرمربی شموشک باید به آن پاسخ دهد آن است که چرا با بازیکنان نامبرده که اکثر لیگ یک باز هستند و اسم و رسم فراوانی نیز دارند قرارداد کم بسته است و از پس پرداخت چنین مبالغ کمی نیز بر نمی‌آید. شایعات فراوانی حول باشگاه شموشک به گوش می‌رسد که نزد فرتاک ورزشی محفوظ است اما چه خوب است که سرمربی شموشک، نسبت به برخی مسائل این باشگاه، توضیحاتی را ارائه دهد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdklz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شافعی: هواداران نمی‌دانند چه آقایانی کوتاهی می‌کنند/ شموشک اوضاع خوبی ندارد/ آنهایی که نمی‌خواهند شکوشک سر و شکل بگیرد را رسوا می‌کنم
سرمربی شموشک مازندران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛