تاریخ انتشار: 1395/12/10 22:41
اختصاصی| ملوان - فجرسپاسی؛
کد خبر: 226029

جنگ نظامیان در انزلی/ باتجربه ها به هم رسیدند

ملوان در صورت کسب پیروزی در این دیدار می تواند به رده دوم جدول صعود کند .
جنگ نظامیان در انزلی/ باتجربه ها به هم رسیدند

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته بیستم و ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز چهارشنبه(11اسفند) با برگزاری دیداری  حساس بین تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و فجر سپاسی آغاز خواهد شد .

آخرین تقابل :

آخرین تقابل دو تیم به هفته نهم مسابقات لیگ دسته اول مربوط است که ملوان در آن دیدار میهمان فجر بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید . 

موقعیت دو تیم در جدول رده بندی :

هم اکنون ملوان با کسب 43 امتیاز از 25 بازی در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و با کسب هر 3 امتیاز این دیدار می تواند به رده دوم جدول و با فاصله یک امتیازی صدر جدول قرار گیرد  و تیم فجر سپاسی نیز  با کسب 20 امتیاز از 25 بازی در رده شانزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد .

سه دیدار آخر :

در کارنامه ملوان در سه دیدار اخیر 2 تساوی و یک شکست ، 1گل زده و 2 گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب تنها 2 امتیاز بوده است .

در کارنامه تیم فجر سپاسی در سه دیدار اخیر 2 پیروزی و 1 شکست ثبت شده است، تعداد گل های زده این تیم در سه دیدار اخیر 4 گل و تعداد گل های خورده 3 گل است و حاصل این نتایج کسب 6 امتیاز از سه دیدار اخیر بوده است .

تیم داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده تورج حق وردی است و در این دیدار امیرمحمد داودزاده ، مسلم رحیم خانی ، امید جمشیدی ایشان را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد.

ناظر این دیدار نیز ابراهیم میرزابیگی است.

پیش بینی :

ملوان بر خلاف 3 دیدار ابتدایی نیم فصل دوم که توانست با کسب 9 امتیاز حداکثر امتیازات ممکن را بدست بیاورد در پنج دیدار اخیر با توجه به دشوارتر بودن این دیدارها نتوانسته است که امتیازات خوبی بدست بیاورد ، قوهای سپید در این دیدار حساس به دنبال کسب پیروزی هستند تا بتوانند یک بار دیگر خود را به عنوان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر مطرح کنند ، ملوان در صورت کسب پیروزی در این دیدار می تواند به رده دوم جدول برگردد و در صورت شکست احتمالی حتی می تواند تا رده چهارم جدول رده بندی نیز سقوط کند.

در طرف مقابل فجر سپاسی قرار داد که در هفته های اخیر خود را به پر نوسان ظاهر شده است ،  فجر سپاسی  که غلام پیروانی  با تجربه را بر روی نیمکت خود دارد در هفته های اخیر روند پر نوسانی داشته است و قطعا با توجه به اینکه این تیم در بندر انزلی به مصاف ملوان خواهند رفت به تک امتیاز این دیدار چشم خواهند دوخت تا با عدم شکست در این دیدار بتواند در هفته های پیش رو جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد  ، فجر در صورت پیروزی و شکست  در این دیدار حساس در همان رده شانزدهم جدول می ماند .

دیدار ملوان و فجر سپاسی  راس ساعت 14:30 روز چهار شنبه در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار خواهد شد.

دمای هوای شهر بندر انزلی  در هنگام برگزاری این دیدار 13درجه و میزان رطوبت 71درصد است.

این دیدار از طریق شبکه تلویزیونی باران به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5ple

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مولتی میلیاردر به داد فجرسپاسی خواهد رسید!
اختصاصی/

غلامی که سر حال باشد ملوان نیز عالی می‌شود
اختصاصی| چه سرنوشتی در انتظار حاجی مایلی است؟؛