تاریخ انتشار: 1395/08/30 15:19
کد خبر: 248074

رضا حاتمی: مقابل سردار بوکان بازی سختی داریم/ هرکس دلسوز پاس است بسم الله!

رضا حاتمی مدافع پاس همدان در مورد دیدار روز دوشنبه با سردار بوکان گفت : تیم سردار بوکان تیمی قابل احترام و جوانى دارد و بازیکنان خوب و کادر فنى کار بلد بهره میبرد و یک فاکتور مهم و کلیدى که هر تیمى در لیگ دو آن ندارد آن هم فاکتور تماشاگر است که حامی اصلی تیم خود هستند.
رضا حاتمی: مقابل سردار بوکان بازی سختی داریم/ هرکس دلسوز پاس است بسم الله!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، رضا حاتمی در ادامه افزود : جو ورزشگاه وحدت بسیار سنگین است اما با وجود بازیکنان با تجربه می توان در این بازى از جو ورزشگاه و تماشاگران را خیلى کم کرد.

مدافع پاس همدان در مورد عملکرد خوب تدافعی این تیم در این فصل گفت : به نظر من عملکرد خوب تدافعی ما حاصل کار تیمی است  و انشالله در بخش گلزنى هم با تقویت در پست های تهاجمی به هدف نهایی خود یعنی صعود به لیگ یک خواهیم رسید.

رضا حاتمی در موردحمایت مالى و معنوى از پاس همدان توسط مسؤولان در این فصل گفت : بعضى از تیم ها وقتى پول ندارند لااقل با آمدن مسئولان در بازیها و روحیه دادن به اعضای تیم جای خالی پول را پر می کنند  اما متاسفانه مسؤولان شهر همدان تا امروز نه حمایت مالى و نه حمایت معنوى را نسبت به تیم نداشته اند.

رضا حاتمی در پایان گفت : اگر کسى دلش برای فوتبال همدان میسوزد و کارى از دستش بر میاد بسم الله  ، اگر که نه نوش دارو بعد از مرگ سهراب بدرد نخواهد خورد.

مصاحبه: "میثم احمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278eb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیش بازی سردار بوکان-پاس همدان/ جدال پیروزقربانی و رضاطلایی منش در بوکان!

تصاویر/ دیدار هف سمنان-سردار بوکان(0-0)
از نگاه دوربین احمد امیراحمدی