تاریخ انتشار: 1403/05/07 18:44
کد خبر: 1280866

مورایس و رصد دقیق لیست سپاهان

ژوزه مورایس این روزها تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تیمش را در بهترین حالت به مصاف نماینده امارات بفرستد.
مورایس و رصد دقیق لیست سپاهان

پنجره تابستانی فصل جدید برای سپاهان بسیار سخت و نگران‌کننده آغاز شد. چند بازیکن کلیدی سپاهان طی دو سه فصل گذشته نظیر شهریار مغانلو، میلاد زکی‌پور، فرشاد احمدزاده و رامین رضائیان راه جدایی در پیش گرفتند و تا وضعیت ماندن مورایس مشخص شود، هواداران اصفهانی روزهای سختی را پشت سر گذاشتند.

با این چند فعالیت مدیران باشگاه سپاهان با پایان فصل آغاز شده بود و آنها موفق شدند طی مدت زمان محدودی با چند بازیکن کلیدی و سرنوشت‌ساز به توافق برسند و در این بین میانگین سنی طلایی‌پوشان نیز نسبت به فصل گذشته کاهش قابل توجهی پیدا کرد.

2059757

برای ترمیم سپاهان و حضور قدرتمندانه در فصل پیش رو محمدمهدی محبی، جواد آقایی‌پور و مهدی لیموچی در فاز هجومی جذب سپاهان شدند و امین حزباوی، صالح حردانی، وحدت حنانوف و حسین گودرزی هم برای انسجام خط دفاعی و میانی به تیم اضافه شدند تا 7 سهمیه لیگ برتری طلایی پوشان به این شکل استفاده شده باشد.

سپاهان حالا فاصله بسیار کمی تا دیدار برابر شباب الاهلی در ورزشگاه نقش جهان دارد. مورایس در حالی باید شاگردانش را روز 16 مردادماه به مصاف شاگردان پائولو سوسا بفرستد که هنوز به دو بازیکن در بخش میانی و هجومی نیاز دارد و قرار است مدیران باشگاه این دو خرید را از سهمیه بازیکنان خارجی انجام بدهند که البته هنوز میسر نشده است.

با این حال حضور نفرات تاثیرگذاری نظیر رضا اسدی، کاوه رضایی و رضا شکاری سبب شده تا مورایس احتمالا با اتکا به همین بازیکنان و 7 خریدی که به تازگی جذب تیم‌ شده‌اند، آماده مصاف اول پلی‌آف لیگ نخبگان شود و با اتکا به همین سرمایه گام اول را در ورزشگاه نقش جهان برای راهیابی به مرحله گروهی لیگ نخبگان بردارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/renvkw

آخرین اخبار