تاریخ انتشار: 1403/05/07 19:43
کد خبر: 1280867

مهدی عبدی در آستانه جدایی

مهاجم جوان سرخ‌ها به دلیل عدم توافق با این باشگاه احتمالا از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شود!
مهدی عبدی در آستانه جدایی

مهدی عبدی که بعد از حضور در تراکتور در این فصل بار دیگر به جمع سرخ‌های تهرانی بازگشته بود، در بازی تدارکاتی امروز در استادیوم شهید کاظمی حضور نداشت تا علامت سوال بزرگی را شکل دهد.

عبدی که به عنوان جوان‌ترین گلزن دربی با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال شناخته می‌شود و از این جهت از محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم برخوردار است و در فصل گذشته نیز بعد از اینکه به صورت قرضی از این تیم جدا شده و راهی تراکتور شد، بعد از گلزنی‌هایش انتقادات زیادی متوجه مدیریت باشگاه و همچنین یحیی گل‌محمدی بابت واگذاری وی شکل گرفته بود، در پنجره تابستانی بار دیگر به این تیم بازگشته بود.

2053599

با این حال دیدار تدارکاتی امروز پرسپولیس مقابل حریف گمنامش هرچند با جشنواره گل سرخ‌ها همراه بود، اما غیبت مهدی عبدی در جمع گلزنان و حتی ترکیب این دیدار، تعجب و علامت سوال بزرگی را شکل داده بود.

پیگیری‌ خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که مهدی عبدی بعد از بازگشت از تراکتور و علی‌رغم حضور در باشگاه و توافق برای ادامه همکاری، اکنون با مشکل توافق در خصوص مسائل مالی رسیده و به این ترتیب غیبت او نیز در استادیوم شهیدکاظمی به همین علت بوده است. گفته می‌شود عبدی قصد همراهی تیم در اردوی ترکیه را نیز نخواهد داشت و این موضوع شاید با جدایی او از جمع پرسپولیس نیز همراه باشد.

باید دید باشگاه پرسپولیس چه واکنشی نسبت به این موضوع و ماجرای مهدی عبدی خواهد داشت و چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

پرسپولیس در حال حاضر عیسی آل‌کثیر، علی علیپور و همچنین ابوالفضل بابایی را به عنوان مهاجم در لیست خود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzr6on

آخرین اخبار