تاریخ انتشار: 1403/05/07 17:42
کد خبر: 1280860

گاریدو: تلاش می کنیم تا به موفقیت برسیم

سرمربی پرسپولیس پس از بازی دوستانه این تیم برابر اکسین در خصوص شرایط سرخ‌ها و فعالیت‌ باشگاه در نقل و انتقالات صحبت کرد.
گاریدو: تلاش می کنیم تا به موفقیت برسیم

خوان کارلوس گاریدو در اولین مصاحبه خود در ورزشگاه کاظمی شرکت کرد و گفتگویی را خبرنگاران انجام داد. این مصاحبه که در سالن کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه پرسپولیس برگزار شد با سوالات زیادی از سوی خبرنگاران همراه بود.

مشروح این مصاحبه را بخوانید:

* صحبت‌های ابتدایی؟

فکر می‌‌کنم در بازه‌ای قرار گرفتیم که زیاد باید کار و تلاش کنیم و فکر می‌کنم همه در تیم این کار را انجام می‌دهند. بازیکنان خیلی در تمرینات تلاش می‌کنند. ما به این موضوع واقف هستیم که از نظر فیزیکی و بدنی بازه خیلی سختی برای بازیکنان است. فکر می‌کنم باشگاه در هفته‌های ابتدایی کار سختی دارد و زمان بسیاری را باید وقف کارهایی که می‌خواهند انجام بدهند، بکنند. من فکر می‌کنم بازیکنان، کادرفنی و همچنین باشگاه بیشترین تلاش خودشان را می‌کنند که شروع خوبی داشته باشند و موفق باشند.

* شما طوری صحبت کردید که انگار از همه چیز راضی هستید، در صورتی که پرسپولیس گلر یک ندارد و هر مربی دیگری بود، اعتراض می‌کرد. نگران این شرایط نیستید؟

همانطور که گفتم در بازه زمانی قرار گرفتیم که کارهای مهمی انجام می‌دهیم. شاید من خوش شانس بودم که در تیم‌های بزرگ کار کردم و اطلاعات کافی و جامعی نسبت به سختی‌هایی که فوتبال دارد، دارم. می‌دانم باشگاه‌ها چطور عمل می‌کنند و می‌دانم الان زمانی است که نیاز داریم بازیکن جذب کنیم‌. به نظرم به جای اینکه بازیکن را زودتر جدب کنیم، بهتر است که بازیکن خوب جذب کنیم. همانطور که شما درباره دروازه‌بان گفتید به نظرم در بازه زمانی قرار گرفتیم که نیاز داریم بازیکن خوب جذب کنیم و دروازه‌بان هم یکی از آنها است. من فکر می‌کنم باید در سکوت آرامش کار کنیم و کارها همانطور که باید، پیش برود. به شروع لیگ نزدیک می‌شویم، اما ترجیح‌مان این است بازیکنانی که جذب می‌کنیم، برای تیم مناسب باشند تا اینکه سریعا عمل کنیم و بازیکنی جذب کنیم که شاید به درد تیم نخورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lyexar

آخرین اخبار