تاریخ انتشار: 1403/05/02 17:46
کد خبر: 1280507

سپاهان در دومین بازی تدارکاتی ترکیه حریفش را در هم کوبید

تیم فوتبال سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷ به وقت محلی در دیدار تدارکاتی مقابل آنتالیا اسپور، تیم پانزدهم لیگ برتر ترکیه به میدان رفت و در پایان به برتری دو بر صفر دست یافت.
سپاهان در دومین بازی تدارکاتی ترکیه حریفش را در هم کوبید

در این دیدار که در حاشیه اردوی پیش‌فصل سپاهان در کمپ تمرینی ارزروم کشور ترکیه برگزار شد، ژوزه مورایس از ابتدای نیمه نخست بازی از بازیکنان جوان خود استفاده کرد تا به آمادگی آن‌ها بیفزاید و عملکرد آنها را مورد بررسی قرار بدهد.

موقعیت‌های سپاهان در نیمه اول مسابقه به شرح زیر بوده است:

*در دقیقه ۸ مسابقه ضربه محکم جواد آقایی‌پور با فاصله اندکی از کنار دروازه تیم استانبول‌اسپور به بیرون رفت.

*پس از آن دو موقعیت دیگر برای سپاهان به‌دست آمد که با درخشش دروازه‌بان تیم استانبول اسپور تبدیل به گل نشد.

* در دقیقه ۱۹ مسابقه روی کار ترکیبی و زیبای جواد آقایی‌پور و رضا شکاری، گل نخست سپاهان توسط شکاری روی پاس آقایی‌پور به ثمر رسید تا نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی، سرمربی سپاهان تغییراتی در ترکیب تیم به وجود آورد تا با ترکیب دیگری عملکرد تیمش را بررسی کند.

* در دقیقه ۷۳ مسابقه این تغییرات جواب داد و روی یک کار تیمی و پاس محمدمهدی محبی، کاوه رضایی گل دوم سپاهان را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

2057417

اردوی تیم فوتبال سپاهان از روز پنجشنبه ۲۸ تیر در کمپ تمرینی ارزروم ترکیه آغاز شده و بازیکنان سپاهان روزانه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر به تمرین می‌پردازند.

نخستین دیدار تدارکاتی این اردو با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل هاتای اسپور به پایان رسید. قرار است طلایی‌پوشان چند دیدار تدارکاتی دیگر در این اردوی دو هفته‌ای داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj5m9d

آخرین اخبار