تاریخ انتشار: 1403/05/06 20:35
کد خبر: 1280799

نوشاد عالمیان با پیروزی در المپیک شروع کرد؛ نگرانی از شرایط میزبانی

جمیل لطف‌الله‌نسبی، سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران، پس از پیروزی نوشاد عالمیان در اولین بازی المپیک پاریس، به تحلیل عملکرد او پرداخت و به چالش‌های پیش روی تیم ملی در این رقابت‌ها اشاره کرد. لطف‌الله‌نسبی با تأکید بر فشار روانی بالای بازی اول، دلیل اشتباهات اولیه نوشاد را توضیح داد و از شرایط میزبانی پاریس نیز انتقاد کرد.
نوشاد عالمیان با پیروزی در المپیک شروع کرد؛ نگرانی از شرایط میزبانی

به گزارش فرتاک ورزشی

جمیل لطف‌الله‌نسبی، سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران، پس از پیروزی پر افتخار نوشاد عالمیان در اولین مسابقه المپیک پاریس، به تحلیل عملکرد این پینگ‌پنگ باز پرداخت. لطف‌الله‌نسبی با اشاره به شروع نه چندان خوب نوشاد در گیم اول، به دلیل فشار روانی بالای این مسابقه، به تمجید از توانایی او در کنترل بازی و بازگشت به کورس رقابت پرداخت.

سرمربی تیم ملی همچنین به وضعیت نیما عالمیان اشاره کرد و از مصدومیت جزئی او خبر داد. با این حال، لطف‌الله‌نسبی اطمینان دارد که نیما با وجود این مصدومیت، عملکرد قابل قبولی در بازی آینده خود خواهد داشت.

یکی دیگر از نکاتی که لطف‌الله‌نسبی به آن اشاره کرد، مشکلات ایجاد شده در میزبانی پاریس بود. وی از تأخیر در تحویل وسایل ورزشی و مشکلات مربوط به حمل و نقل انتقاد کرد و این موضوع را دغدغه اصلی تیم ملی دانست. همچنین، وی به مشکل تأمین غذای مورد نیاز ورزشکاران در دهکده بازی‌ها نیز اشاره کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpnvn

آخرین اخبار