تاریخ انتشار: 1403/02/23 08:56
تازه از مصدومیت بازگشته‌ها در ترکیب اصلی
کد خبر: 1275202

مرادمند تنها مدافع صددرصدی در دسترس نکونام!

در حال حاضر، استقلال تنها یک مدافع تخصصی در دسترس دارد که در آمادگی کامل به سر می برد.
مرادمند تنها مدافع صددرصدی در دسترس نکونام!

به گزارش فرتاک ورزشی

 محرومیت روزبه چشمی و صالح حردانی برای جواد نکونام به دغدغه‌ای مهم در آستانه دیدار با فولاد خوزستان تبدیل ‌شده است. با توجه به محرومیت و مصدومیت مدافعان استقلال در آستانه دیدار مقابل نماینده خوزستان، دست سرمربی آبی ها برای ترکیب دفاعی این تیم چندان باز نیست.

تنها مدافع با آمادگی کامل جهت دیدار با فولاد، محمدحسین مرادمند است و با توجه به مدافعان در دسترس برای نکو، احتمالاً شاهد بازگشت سهرابیان و رافائل سیلوا به ترکیب استقلال خواهیم بود.این دو بازیکن که اخیراً از بند مصدومیت رها شده اند، شرایطی به‌ مراتب بهتر از روزهای گذشته دارند و به احتمال زیاد مشکلی برای همراهی استقلال در بازی دوشنبه با فولاد نخواهند داشت.

رافائل سیلوا

رافائل سیلوا که در چند هفته اخیر به‌دلیل مصدومیت در ترکیب استقلال حضور نداشت، احتمالاً در دیدار با فولاد برای آبی‌ها به میدان می‌رود تا در دفاع سه‌نفره در کنار مرادمند و یکی از میان سلیمی یا سهرابیان قرار بگیرد.

درعین حال ایمان سلیمی که در دیدار با ذوب‌آهن از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد، بینی‌اش را بخیه زد و در صورت تأیید پزشکان، می‌تواند مقابل فولاد به میدان برود. ازطرفی وضعیت سهرابیان هم هنوز قطعی نیست و تا این لحظه نفر سوم خط دفاعی استقلال هنوز محل ابهام است.

زبیر نیک نفس

به احتمال فراوان، نفر سوم دفاع آبی از بین سلیمی یا سهرابیان انتخاب می‌شود اما در صورتی که سهرابیان و سلیمی نتوانند در این دیدار استقلال را همراهی کنند، سناریوی بعدی، استفاده از زبیر نیک‌نفس در خط دفاع است و از آنجا که این بازیکن پیش‌تر هم تجربه بازی‌کردن در قلب دفاع استقلال را داشته، شاید نکونام مجبور شود او را یک خط عقب بیاورد که در این شرایط، امید حامدی‌فر به خط هافبک استقلال اضافه خواهد شد.

با توجه به اینکه حکم کمیته انضباطی درخصوص حامدی فر صادر شد و این بازیکن مشکلی برای همراهی استقلال در بازی با فولاد ندارد، در نتیجه جواد نکونام با خیال آسوده تری می تواند ترکیب تیمش را برای این بازی حساس انتخاب کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77ozy6

آخرین اخبار