تاریخ انتشار: 1403/03/11 14:17
کد خبر: 1276384

بیانیه استقلال در واکنش به عدم تغییر استادیوم دیدار با پیکان و انتخاب داوران شائبه‌دار

باشگاه استقلال بار دیگر به عدم تغییر ورزشگاه دیدار آبی‌پوشان با پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال اعتراض کرد.
بیانیه استقلال در واکنش به عدم تغییر استادیوم دیدار با پیکان و انتخاب داوران شائبه‌دار

باشگاه استقلال با اشاره به ورزشگاه محل برگزاری دیدار آبی‌پوشان با پیکان و انتخاب داوران اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

«باشگاه استقلال در اقدامی قاطع، طی نامه‌های رسمی به دنبال برگزاری بازی خود با پیکان در ورزشگاهی عدالت‌آفرین و همچنین قضاوت داورانی بدون شائبه است. در اولین اقدام، استقلال در نامه‌ای (مورخ 1403/3/6) خواهان برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد یا ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک شد تا ضمن رعایت عدالت، هواداران استقلال هم از مزایای برگزاری بازی در ورزشگاهی با امکانات مناسب بهره‌مند شوند.

در ادامه، با استناد به عدم تطابق ورزشگاه دستگردی با استانداردهای AFC و همچنین تغییر محل برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان به قزوین، استقلال طی نامه‌ای دیگر، بازهم خواستار تغییر ورزشگاه بازی خود شد (مورخ 1403/3/9). در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و مسئولان برگزاری بازی برگزار شد، برخی از مسئولان با استدلال‌های ارائه شده موافقت خود را با تغییر مکان اعلام کردند. با این حال، باشگاه پیکان با این موضوع مخالفت کرد و عنوان داشت که تغییر محل برگزاری بازی با پرسپولیس با رضایت آنها انجام شده و تمایلی به تغییر مکان بازی با استقلال ندارند.

در اقدامی دیگر، باشگاه استقلال نسبت به انتخاب برخی داوران که شائبه‌هایی درباره آنها مطرح است، برای قضاوت در هفته پایانی اعتراض کرده و طی نامه‌ای رسمی (مورخ 1403/3/10) خواهان تغییر آن داوران شده است. با وجود تلاش‌های بی‌وقفه باشگاه استقلال برای احقاق حقوق هواداران، متاسفانه شاهد تصمیماتی هستیم که مغایر با عدالت و انصاف بوده و این موضوع جای تامل دارد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lyelqk

آخرین اخبار