تاریخ انتشار: 1402/03/29 07:00
کد خبر: 4222

تزریق بوتاکس قبل از عمل بینی مشکلی ایجاد می‌کند؟

تزریق بوتاکس قبل از جراحی بینی دغدغه‌ای است که این روزها ذهن افراد زیادی را به خود درگیر کرده است،
 تزریق بوتاکس قبل از عمل بینی مشکلی ایجاد می‌کند؟

تزریق بوتاکس قبل از جراحی بینی دغدغه‌ای است که این روزها ذهن افراد زیادی را به خود درگیر کرده است، چرا که عمل جراحی زیبایی بینی و تزریق بوتاکس، دو نمونه از پرطرفدارترین عمل‌هایی است که در کشور ما انجام می‌شود.

بوتاکس یا همان سم بوتولینیوم (Botulinum toxin)، یک ماده از جنس سم باکتری کلستریدیوم است که منجر به فلجی موقت برای عضله مورد تزریق می‌شود. این فلجی باعث سفت شدن و لیفت شدن عضلات و پوست صورت شده و به زیبایی ظاهری و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. تزریق بوتاکس قبل از جراحی بینی خطرناک و دردساز است؟ با ما همراه باشید.

برخلاف تصور رایج به وجود آمده در میان اکثر افراد، تزریق بوتاکس هرگز مانعی برای انجام دادن عمل جراحی بینی نبوده و نیست، به شرطی که دوران نقاهت تزریق بوتاکس سپری شده باشد. اگر مدت زمان ۷ الی ۱۰ روزه میان تزریق بوتاکس و عمل جراحی بینی سپری شده و بهبودی کامل حاصل شده باشد، می‌توانید برای عمل جراحی بینی اقدام کنید. البته دوران نقاهت ۷ الی ۱۰ روزه تزریق بوتاکس در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. مشورت و استفاده از ویزیت آنلاین دکتر گوش و حلق و بینی ممکن است به شما در این زمینه کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygge4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت خارش بینی بعد از جراحی بینی