تاریخ انتشار: 1396/10/06 19:27
اختصاصی|
کد خبر: 167431

خونه به خونه مجددا به سراغ مدافع بابلی رفت!

باشگاه خونه به خونه مجددا به سراغ مدافع بابلی رفته است و برای جذب وی به باشگاه مس رفسنجان پیشنهاد داد.
خونه به خونه مجددا به سراغ مدافع بابلی رفت!

 تیم خونه به خونه بابل که به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسیده و یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر می باشد پس از خروج سجاد مشکل پور به پیکان با کمبود مدافع میانی دست و پنجه نرم می کند اما آنها در ابتدای کار امین حاج محمدی را که یک نیم فصل بی تیم بود را به بابل آوردند اما این پایان ماجرا نبود.

سران باشگاه خونه به خونه برای جذب مدافع میانی دیگر دست به کار شده اند و سراغ گزینه ابتدای فصل خود بار دیگر رفته اند و مذاکرات را پیش گرفتند. آن ها همچنان در پی جذب حامد محمودی، بازیکن بابلی مس رفسنجان می باشند. در ابتدا باشگاه خونه به خونه حاضر شد برای دریافت رضایت نامه وی پول بدهد اما باشگاه کرمانی مخالفت کرد و سپس در پیشنهاد دوم؛ خونه به خونه ای ها حاضر شدند دو بازیکن خود را به مس رفسنجان بدهند و محمودی را به صورت قرضی هر طور شده به بابل بیاورند اما باز هم سران باشگاه مس رفسنجان با این انتقال مخالفت کردند.

البته این را باید گفت که حامد محمودی از مهره های قابل علی سامره در قلب خط دفاعی به حساب می آید و هر مربی آرزوی داشتن چنین بازیکنی را در تیم خود دارد. البته باشگاه مس رفسنجان باتوجه به امتیازاتی که در نیم فصل اول کسب کرده است تقریبا نه سقوط را پیش پای خود می بیند و نه می تواند به لیگ برتر صعود کند اما می تواند به خونه به خونه مدعی صعود کمک شایانی در ادامه فصل کند تا این تیم مردمی به خواسته خود برسد.

در پایان این را باید گفت که با توجه به قرارداد دو ساله این بازیکن با مس رفسنجان، وی حتى به عنوان بازیکن قرضى هم در این برهه از زمان می تواند خیلى به این تیم مردمى کمک کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dr98w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد محمودی بر سر دو راهی بابل-رفسنجان!
توافق نهایی با سیاه‌جامگان صورت نگرفت؛

فرشته نجات خونه به خونه یا نقطه اتکا امامی فر!
با عملکرد فوق العاده در بازی مقابل مس رفسنجان؛