تاریخ انتشار: 1395/12/19 19:07
اختصاصی| هفته اول دور دوم رقابت های لیگ دو؛
کد خبر: 224151

پیش بازی شهرداری ماهشهر - داماش گیلان

از هفته اول دور دوم مسابقات دسته دو از ساعت 14:45 فردا در ورزشگاه شهدا شهر ماهشهر تیم های شهرداری ماهشهر و داماش گیلان به مصاف هم میروند.
پیش بازی شهرداری ماهشهر - داماش گیلان

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم شهرداری ماهشهر توانست با 35 امتیاز و تیم 3 گروه دو به دور بعدی صعود کند.این تیم با سرمربی گری مجید باقری نیا توانست در دور بعدی مسابقات حاضر شود و نیم نگاهی به صعود به لیگ یک داشته باشد.

حال به وضعیت شهرداری ماهشهر در دور اول مسابقات میپردازیم:

ماهشهری ها با 34 گل زده و 24 گل خورده در 22 بازی وضعیت بسیار خوبی در خط حمله اما متوسط در خط دفاعی دارند.این تیم 10 برد، 5تساوی و 7 باخت که 8 برد خانگی و 2 برد بیرون از خانه، 1باخت خانگی و 6 باخت بیرون از خانه و 2 تساوی خانگی و 3 تساوی بیرون از خانه داشته است.با توجه به آمار تیمی خوب در خانه اما ضعیف در خارج از خانه است.حال باید دید در دور دوم چه برنامه ای برای بازیهای خود دارد.

در مقابل تیم داماش گیلان توانست با 34 امتیاز در رده چهارم گروه دوم قرار بگیرد و به دور بعدی صعود کند.این تیم با سرمربی گری هادی طباطبایی در دور بعدی مسابقات حاضر است و میکوشد باز هم به سطح اول فوتبال کشور برگردد.

حال به وضعیت داماش گیلان در دور اول مسابقات میپردازیم:

داماشی ها با 28 گل زده و 19 گل خورده در 22 بازی وضعیت خوبی در خط حمله و دفاعی خود داشتند.این تیم 10 برد 4 تساوی و 8 باخت که 8 برد خانگی و 2 برد بیرون از خانه، 1 باخت خانگی و 7 باخت بیرون از خانه و 2 تساوی خانگی و 2 تساوی بیرون از خانه داشته است.با توجه به آمار تیم داماش در خانه بسیار خوب اما در بیرون از خانه ضعیف عملکرده است.

دو تیم در دور اول مسابقات با هم همگروه بودند که در بازی رفت تیم داماش با 1 گل تیم شهرداری ماهشهر را شکست داد و در بازی برگشت تیم شهرداری با 1 گل داماش را مغلوب کرد.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48djln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دیدار شهرداری ماهشهر و داماش گیلان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد
اختصاصی| مسئول برگزاری رقابت های لیگ دو خبر داد؛

مدیرعامل شهرداری ماهشهر استعفا داد
اختصاصی| پس از صعود به مرحله بعدی؛