تاریخ انتشار: 1396/07/20 19:46
کد خبر: 178524

صحبت های شیرین برانکو پس از پیروزی با چاشنی انتقاد از منشا

سرمربی پرسپولیس گفت: استقلال خوزستان همیشه برای ما حریف سخت و قابل احترامی بوده است.
صحبت های شیرین برانکو پس از پیروزی با چاشنی انتقاد از منشا

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: برای بازی امروز احترام خاصی قائل بودیم، چون استقلال خوزستان همیشه برای ما حریف سخت و قابل احترامی بوده به خصوص اینکه امروز در اهواز بازی می‌کرد.

وی با اشاره به غیبت بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در بازی مقابل استقلال خوزستان، ادامه داد: امروز ملی‌پوشان‌مان را در اختیار نداشتیم و از طرفی بازی با الهلال را پیش‌رو داریم و طبیعی بود که هنوز شکست سنگین در بازی رفت مقابل الهلال در ذهن بچه‌ها باشد. این مسئله هم ما را نگران کرده بود و می‌دانستیم که حریف سرسختی مقابل‌مان داریم، اما برای برد به میدان آمدیم. به همه بازیکنانم بابت این برد تبریک می‌گویم و از هواداران‌مان هم به عنوان یار دوزادهم تشکر می‌کنم. دیدید که آنها چقدر خوب و پرشور بودند و این موضوع بیشترین شادی را به من می‌دهد، وقتی شور را در سکوها می‌بینم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: بازی را خوب شروع کردیم و سه گل زدیم، اما سپس گلی خوردیم که نباید دریافت می‌کردیم. همین مسئله باعث شد حریف امیدوار شود که به گل بعدی برسد. ما با پنالتی می‌توانستیم به گل چهارم برسیم، اما منشا این پنالتی را از دست داد. اگر این پنالتی گل می‌شد، شاید کار ما در ادامه راحت‌تر می‌شد. در نیمه دوم هم شرایط خاصی بود و این ترس در تیم ما وجود داشت که شاید استقلال به بازی برگردد، اما توانستیم بازی را با همان نتیجه به پایان ببریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xybx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لیست بلند غایبین پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال