تاریخ انتشار: 1395/09/25 20:41
کد خبر: 242762

قلعه نویی: تراکتور فقط یک ستاره دارد

سرمربی تراکتورسازی گفت: تیم سپاهان، مردم و باشگاه سپاهان و هواداران این تیم همه جنتلمن هستند
قلعه نویی: تراکتور فقط یک ستاره دارد

به گزارش فرتاک ورزشی،امیرقلعه نویی در نشست خبری پیش از مسابقه تیم های تراکتورسازی و سپاهان اظهار داشت: تیم سپاهان، مردم و باشگاه سپاهان و هواداران این تیم همه جنتلمن هستند. دو سال آنجا بودم و از افتخارات زندگی من این بوده که سرمربی این تیم بوده ام. از اصفهان و سپاهان خاطرات خوشی دارم. در گذشته من و محمدرضا ساکت در تیم بودیم. چه الان و چه حالا این تیم به فکر خدمت به ورزش بوده و باشگاه 1700 ورزشکار را در رشته های مختلف پوشش می داد.

سرمربی تراکتور درباره بازیهای گذشته دو تیم اذعان داشت: درست است که سپاهان 4 گل به صبا زده است اما قطعا دیگر در باد چنین بردی نخواهند بود. شما ببینید که  دیگر در پرتغال کسی از قهرمانی این تیم صحبت نمی کند. ما هم بازی استقلال را فراموش کرده ایم و  الان باید به جز لیگ به گچساران و بازی سخت این تیم فکر کرد.

وی درباره این که ویسی گفته برای مساوی به تبریز می آید گفت: ما ابتدا فکر و ذکرمان این است که گل نخوریم. در تبریز هم چنین استراتژی داریم. قطعا ویسی هم چنین برنامه ای داریم. در هر بازی در تبریز بالای 8-7 دقیقه وقت تلف می شود. تیم ها همه با لایه های دفاعی بازی می کنند. این مایه افتخار است که تراکتور به یک برند در فوتبال ایران بدل شده است. ما هم راهکارهای خود را انجام می دهیم. زیرا بازیکنان سرعتی و تکنیکی داریم. امیدواریم شرایط زمین مناسب باشد و فردا این اتفاق بیفتد.

قلعه نویی درباره شرایط ورزشگاه و تاثیر این مساله در روند نتایج تراکتور اذعان داشت: ما فقط در برابر سایپا خوب نبودیم. من همیشه حقایق را می گویم حتی اگر برد حقمان نبوده باشد. در تمام بازیهایی که در تبریز کرده ایم حق برد داشتیم. اگر چمنی مثل چمن آزادی داشتیم می شد راحت قول قهرمانی داد زیرا فوتبال بکش بکش نداریم و بازیکنان ما همه سرعتی و تکنیکی هستند. روی چمن نامرغوب سروش رفیعی و یک بازیکن معمولی تفاوتی با هم ندارند. آن ها هم تیمی سرعتی و تکنیکی هستند و شرایط زمین روی آن ها هم تاثیر می گذارد.

وی در رابطه با غایبان بازی فردا بیان داشت: بنگر و اقایی هفته هاست مصدومند اما محروم نداریم. 

قلعه نویی درباره اعتقاد خود به فرزاد حاتمی و گلزنی این تیم در  تصریح کرد: شما خودتان جواب خودتان را دادید. هر مربی پازل تاکتیکی دارد و بر اساس آن نفرات را انتخاب می کند. البته می توانست بعد از دایی نفر اول خط حمله باشد. اما با فراز و نشیب های فوتبالی به خودش لطمه زد. او سال قبل از خوبهای تراکتور بود. ضمن این که ما باید روی هوا هم فشار بیاوریم. خواهش می کنم با این سوالات فشار را روی تیم نیاورید. زیرا تیم های دیگری هستند که بازیکنان بیشتری نسبت به ما دارند. 

وی تصریح کرد: چرا ستارگانی که سال پیش در تراکتور بودند و از این تیم رفتند، دیگر موفق نبودند. تیم ما یک ستاره دارد و آن تراکتور است. همه باید در کنار هم باشیم تا تراکتور بدرخشد. چرا سال پیش تراکتور یازدهم شد؟ البته هنوز هم من انتقاد دارم. لیاقت سروش لیگ برتر اروپاست و بایدبهتر شود زیرا تنها 40 درصد توانایی هایش این است. خالد از بهترین های تاریخ فوتبال ایران است و خیلی دیگر از بازیکنان چنین شرایطی داشته اند. 

قلعه نویی پس از پایان کنفرانس خبری خود بیان داشت: همه هیات های ایران خوب هستند اما هیات فوتبال آذربایجان با این امکانات ضعیف خالصانه و مخلصانه کار می کند. آن ها از اول صبح می آیند و تلاش می کنند. به وجود آن ها افتخار می کنیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndnbr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی، تاکتیکش را پنهان کرد