تاریخ انتشار: 1395/10/19 19:09
یادداشت؛
کد خبر: 237211

ورزشگاه دلیل باخت نبود، سپیدرود یکی خورد سه تا نخورد

دیدار دو تیم بادران تهران و سپیدرود رشت روز جمعه در ورزشگاه کارگران برگزار شد.
ورزشگاه دلیل باخت نبود، سپیدرود یکی خورد سه تا نخورد

به گزارش فرتاک ورزشی، این دیدار به دلیل امنیتی و حضور پرشور هواداران دو تیم با 35 دقیقه تاخیر آغاز شد زیرا ناظر بازی و مسئولین برگزار کننده مسابقات تشخیص دادند تا امنیت کامل در ورزشگاه برقرار نباشد، به همین دلیل این دیدار با 35 دقیقه تاخیر آغاز شد.

در نیمه اول دو تیم روند پایاپایی را داشتند و با نتیجه 0-0 به رختکن رفتند البته بادران چند موقعیت خوب داشت و یک توپ نیز به تیر زد اما آن سوی میدان سپیدرود موقعیت خاصی نداشت.

نیمه مربیان را ربیعی برد و در نیمه دوم این بادران بود که بازی را طوفانی آغاز کرد و رفته رفته بازی متعادل شد و تیم سپیدرود از سمت راست و با فرارهای حسین کعبی حملات خطرناکی را صورت می داد.

بادران روی یک ضدحمله موقعیت گل بسیار خوبی نصیبش شد و توسط سعید واسعی دروازه سپیدرود باز شد و در ادامه نظرمحمدی دو تغییر صورت داد و تیم خود را هجومی تر کرد. یاران ربیعی در بادران هرچه به پایان بازی نزدیک تر می شدند، بازی را بیشتر در دست می گرفتند و اگر روز خوب سپیدرود نبود و روی دور شانس نبودند، بادرانی ها می توانستند با نتیجه عجیب 3-0 به پایان برسد چراکه قائم اسلامی خواه به تنهایی چند موقعیت خوب را خراب کرد و به همین دلیل نظرمحمدی علت باخت را به تاخیر بازی و زمین بد کارگران نسبت داد.

فرتاک ورزشی به این مربی جوان و آینده دار توصیه می کند که اگر خوش شانس نبودند می توانست نتیجه عجیبی رقم بخورد و بادران در عین شایستگی این بازی را پیروز شدند و از زمان حضور بادران در لیگ یک، این زیباترین بازی ای بود که بادران از خود ارائه داده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9qaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درپی اظهارات نظرمحمدی؛ باشگاه بادران بیانیه صادر کرد