تاریخ انتشار: 1403/04/01 08:47
ورزشگاه آزادی دو هفته اول قابل استفاده نیست؛
کد خبر: 1277674

رسمی: تختی استادیوم خانگی استقلال و پرسپولیس!

مدیر روابط عمومی فدراسیون از روند طولانی بازسازی ورزشگاه آزادی خبر داد.
رسمی: تختی استادیوم خانگی استقلال و پرسپولیس!

به گزارش فرتاک ورزشی

در حالی که دو سال از آغاز بازسازی استادیوم آزادی می‌گذرد، هنوز تغییر محسوسی در این ورزشگاه به وجود نیامده و سکوهای قسمت غربی استادیوم نیز قابل استفاده نیست.

حالا روابط عمومی فدراسیون اعلام کرده که ورزشگاه آزادی برای دو هفته ابتدایی لیگ بیست و چهارم قابل استفاده نیست و استادیوم تختی جایگزین خواهد شد. به عبارتی با این صحبت مشخص شده که مسئولان فدراسیون قصد دارند تا اواسط شهریور استادیوم آزادی را بازسازی کنند.

امیرمهدی علوی در این خصوص گفت: ورزشگاه آزادی همچنان بهترین استادیوم ایران است و آنجا به صورت ویژه کار می‌شود. این استادیوم در مرحله ترمیم قرار داشت و وسط بنایی، از فینال جام حذفی میزبانی کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکل تاخیر وی ای آر هم به خاطر همین بازسازی بود؟ گفت: به خاطر اخلال ارتباطی بود و مسئول کمیته داوران هم به این موضوع اشاره کرد و خیلی سریع هم برطرف شد. اما زمین استادیوم کاملا در مرحله ترمیم بود که به خاطر دستور وزیر محترم ورزش، بازی فینال برگزار شد.

وی افزود: ما مکاتبات را با ورزشگاه تختی انجام دادیم که جایگزین استادیوم آزادی شود. اگر یادتان باشد در اوایل دهه 1380 این اتفاق رخ داد و ورزشگاه تختی یک فصل میزبان لیگ برتر شد. قطعا به آن اندازه نخواهد بود و یکی دو هفته لیگ برتر خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77o656

آخرین اخبار