تاریخ انتشار: 1395/10/20 01:37
کد خبر: 237133

حسرت بازی در لیگ برتر ایران برای گلر افغانستان!

روند انتقال هیجان‌انگیز دروازه‌بان تیم ملی افغانستان به لیگ برتر ایران با نظر علی دایی متوقف شد.
حسرت بازی در لیگ برتر ایران برای گلر افغانستان!

دایی از مدت‌ها قبل به دنبال امضای قرارداد با گلری بود که بتواند درون دروازه نفت تهران برای میلاد فراهانی رقابت ایجاد کند. یکی از گزینه‌های احتمالی شهریار برای تیمش، اویس عزیزی بود که در جلسه‌های تمرینی نفت تهران نیز دیده شد. حضور این بازیکن در تمرین نفت کافی بود تا یکی از بی‌هوادارترین باشگاه‌های تاریخ لیگ برتر، جمعیت زیادی را برای یک جلسه ساده تمرینی به ورزشگاه بکشاند.

افغان‌ها برای تماشای اویس به دیدن تمرین نفت آمده بودند و شعارهایی در حمایت از این باشگاه و این گلر سر می‌دادند. به نظر می‌رسید این یک نقشه هوشمندانه از طرف علی دایی است تا بحران همیشگی تماشاگر در نفت را برطرف کند و این تیم را برای یک بار هم که شده از شر سکوهای ‌خالی نجات بدهد اما در نهایت اویس، مورد پسند کادر فنی تیم تهرانی قرار نگرفت و پایتخت را با حسرت زیادی ترک کرد.

عزیزی که در لیگ دوم دانمارک توپ می‌زند، می‌توانست آغازکننده روند حضور بازیکنان افغان در لیگ برتر ایران باشد اما به نظر می‌رسد آغاز این روند حداقل برای چند سال دیگر نیز به تعویق افتاده است. او تها سه روز با نفت تمرین کرد و در همین زمان کوتاه با پاسخ منفی نفتی‌ها روبرو شد تا تماشاگران پرشور افغان ساکن در ایران، شانس تماشایی یکی از هموطنان‌شان در لیگ برتر و پر کردن ورزشگاه خانگی نفت در استقبال از اویس را از دست بدهند. فوتبال افغانسستان در چند سال گذشته، پیشرفت قابل توجهی داشته و شاید زیاد طول نکشد تا بالاخره بازیکنی از این کشور، در فوتبال باشگاهی ایران دیده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5mbx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاوه رضایی همچنان تمرین نمی‌کند