تاریخ انتشار: 1396/05/26 17:33
جای خالی قاسمی‌نژاد حس شد؛
کد خبر: 188328

ضعف نساجی در بازیسازی؛ شماره 8 نساجی کیست؟!

نساجی در دو بازی گذشته خود تنها یک گل به ثمر رساند تا جای خالی بازیساز این تیم حس شود.
ضعف نساجی در بازیسازی؛ شماره 8 نساجی کیست؟!

 نساجی مازندران در دو هفته ابتدایی لیگ یک چندان توفیقی نداشت و باخت خانگی آنها مقابل گل گهر امید هواداران را به ناامیدی تبدیل کرد. چیزی که در بازی نساجی و گل گهر هواداران فوتبال فهم نساجی را اذیت کرد، عدم خلق موقعیت توسط تیم پاشازاده بود.

آنها درحالی که نیاز مبرمی به گل داشتند در اکثر دقایق بازی سرگردان بودند و همین بازی بی نظم آنها سبب شد تا گل گهر به راحتی از تک گل زده خود محافظت کند و در پایان سه امتیاز را از قائمشهر به سیرجان ببرد. ضعفی که پاشازاده باید در اسرع وقت آن را برطرف کند، امر بازیسازی است.

کسی که دو سال است طارمی را آقای گل فوتبال ایران کرده است بی شک محسن مسلمان است. بازیسازی که با چشمان بسته طارمی را صاحب موقعیت می کند و نساجی نیز برای به گل رسیدن، نیاز به یک هافبک خلاق همچون مسلمان و یا همان شماره 8 معروف دارد. نکته جالب درخصوص تیم نساجی و تک گلی که آنها به ثمر رساندند آن است که آنها روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدند، پس شماره 8 (هافبک بازیساز) هیچ نقشی در تک گل به ثمر رسیده نساجی در دو هفته ابتدایی لیگ یک نداشته است.

نساجی در سه سال گذشته از بازیکنی در پست شماره 8 استفاده می کرد به نام محمد قاسمی نژاد که امسال به تیم شهرش خونه به خونه رفته است و باید گفت که نساجی در این فصل بازیساز درست و درمان ندارد و یا پاشازاده هنوز از تمامی پتانسیل تیمش استفاده نکرده است! باید دید تفکر سرمربی قائمشهری ها در این خصوص چه خواهد بود.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rvyw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خونه به خونه با بازیکن نساجی به توافق رسید؛ یاغی جدید در راه است!
شایعه در شهر؛

قاسمی‌نژاد و اولین تجربه کاپیتانی در نساجی
اختصاصی| تجربه شیرین کاپیتانی با چاشنی پیروزی؛