تاریخ انتشار: 1395/09/26 20:41
کد خبر: 242536

محمد قاسمی نژاد: پیشنهادات زیادی از لیگ یک دارم ولی به هیچ کدامشان جواب قطعی ندادم

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: پیشنهادات زیادی از لیگ یک دارم ولی به هیچ کدامشان جواب قطعی ندادم.
محمد قاسمی نژاد: پیشنهادات زیادی از لیگ یک دارم ولی به هیچ کدامشان جواب قطعی ندادم

به گزارش فرتاک ورزشی، با گذشت نیمی از فصل فوتبالی 95-96 به سراغ محمد قاسمی نژاد رفتیم و دقایقی را با وی به گفت و گو پرداختیم که چکیده ای از آن را مشاهده خواهید کرد :

آقای قاسمی نژاد سلام ,بازی مقابل سپیدرود را با پیروزی قاطع پشت سر گذاشتید , بازی چطور بود ؟

با سلام خدمت شما و همه هواداران عاشق نساجی ، ازنتیجه به دست آمده کاملاً راضی هستم و یک برد دراماتیک داشتیم که در دقیقه 95 این شادی ما را چند برابر کرد , این بازی شش امتیازی بود که به لطف خدا موفق به کسب حداکثر امتیاز شدیم تا در جدول سروسامان بگیریم .

صحنه های مشکوک داوری در طول بازی مورد اعتراض تیم نساجی و هوادارانش بود , از داوری راضی بودید؟

تیم داوری عملکرد خوبی داشت و جز در صحنه پنالتی ای که به ضرر ما گرفت هیچ مشکل دیگری نداشت ؛ البته خدا را شکر میکنیم که بعد از این پنالتی اشتباه , تمرکز خود را از دست ندادیم و توانستیم به بازی بازگردیم .

نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتید , کمی در اینباره توضیح بدهید ؟

خیلی رنج و مشقت کشیدیم، خیلی از بی احترامی ها را تحمل کردیم ، خیلی نامردی و دروغ شنیدیم که منجر به شرمندگی مقابل خانواده هایمان شد . تنها دلیلی که به جرات میتوانم بگویم که به ما قوت قلب میداد برای بازی ها , این مردمان عاشق بودند همین و بس .

نمیدانم آقای پرهام و آقایان مسئول چطور میتوانند به راحتی با زندگی ما بازی کنند , همه آنها را واگذار میکنم به خدا و حلالشان نمیکنم .

هواداران نساجی را در نیم فصلی که گذشت چطور دیدی ؟

هواداران نساجی در ایران بی نظیرند ما به داشتن چنین هوادارانی به خود می بالیم ، انتظار ما این است تا دقیقه نود فقط تیمشان را تشویق کنند و صبور باشند " دم تک تکشان گرم , عاشقشان هستم "

آیا نیم فصل دوم در تیم خواهی ماند ؟ اگر شرایط مالی فراهم شود می مانید ؟

والله نمیدانم ...! در بدترین شرایط زندگیم هستم، متاسفانه مدیران، مالک، و مسئولین به ما فقط دروغ گفتند، من یک سال است که مجانی و به عشق مردم بازی میکنم، اگر شرایط درست نشود نمیتوانم زندگی و همسرم را بخاطر این افراد از دست بدهم ؛ من با این مردم زندگی و عشق میکنم و خدا کند آخرش شرمنده آنها نشوم .

از تیم های دیگر پیشنهاد رسمی دارید ؟

پیشنهادات زیادی از لیگ یک دارم ولی به هیچ کدامشان جواب قطعی ندادم اول باید شرایط همسرم را بسنجم تا جایی بروم که بیش از این اذیت نشود .با مشورت با همسرم تصمیم نهایی را خواهم گرفت .

فکر میکنید عامل به وجود آمدن این مسائل چیست یا حتی کیست ؟

 والله این سه سالی که اینجا بودم بدترین و بیشترین خیانت را به من کردند مالک و مدیران باشگاه و .... هیچکدامشان را حلال نمیکنم، آقای پرهام خیلی زحمت کشید ولی کسی حمایتش نکرد به همین دلیل، آقای پرهام با مسئولین وارد کش مکش شدند و باهم لج بازی میکنندکه این کارشان فقط به ضرر هواداران و بخصوص بازیکنانی شد که حتی یکسری از آنها همسرانشان تقاضای طلاق کردند ، والله اینها فکر کردند برده ایم، خدا لعنت کند کسانی را که زندگیه این بچه ها رو نابود کرد.

 صحبت پایانی ؟

در پایان هم از کسایی که برای تیم نساجی تلاش کردند و همچنین هواداران نساجی تشکر میکنم .

مصاحبه: "امیر طهماسبی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lan5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد قاسمی نژاد: کسی به فکرم نیست و خیلی از مسئولین گله دارم