تاریخ انتشار: 1395/07/11 17:04
کد خبر: 258190

بررسی نکات جالب لیست فیسبوکی کی روش/ استفاده از مهاجمان پرسپولیس در پست غیر تخصصی

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال یک بار دیگر در اقدامی غیرمنتظره اسامی نفرات تیم ملی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد.
بررسی نکات جالب لیست فیسبوکی کی روش/ استفاده از مهاجمان پرسپولیس در پست غیر تخصصی

به گزارش فرتاک ورزشی، این فهرست ۲۵ نفره که برای بازی با تیم های ازبکستان و کره جنوبی اعلام شده نکات قابل توجهی دارد که برخی از آنها را مرور می کنیم:

-شش بازیکن از پرسپولیس درحالی دعوت شدهاند که کی‌روش همچنان قصد دارد از مهدی طارمی و وحید امیری در پستی استفاده کند که در باشگاهشان به میدان نمیروند. مهدیطارمی و امیری مهاجمان نوک پرسپولیس هستند اما در دو بازی گذشته تیم ملی به عنوان مهاجم و هافبک کناری به کار گرفته شدهاند.

-دو بازیکن دعوت شده از لیست یعنی علیرضا حقیقی و اشکان دژاگه بدون باشگاه هستند اما با توجه به سوابق گذشته، جایگاهشان در تیم ملی حفظ شده است. رامین رضاییان هم با وجود نمیکت نشینی محض در پرسپولیس، مدافع راست ثابت تیم ملی خواهد بود.

-کی‌روش ۱۰ بازیکن لژیونر به اردو دعوت کرده است و نکته مهم این جاست هر سه مهاجم تیم ملی یعنی سردار آزمون، قوچان نژاد و کریم انصاری فرد لژیونر هستند.

-از نکات عجیب لیست کی‌روش قرار گرفتن نام احسان حاج صفی در پست هافبک میانی کنار اسامی امید ابراهیمی، سعید عزت الهی و آندرانیک تیموریان است در حالی که او پیش از این فوتبال خود را در پست های مدافع و هافبک چپ دنبال کرده است. کی‌روش قصد استفاده از این بازیکن را به عنوان هافبک دفاعی جایگزین دارد و دفاع چپ فیکس تیم میلاد محمدی خواهد بود.

-درغیاب پژمان منتظری عزت الله پوزقاز به عنوان رقیب سیدجلال حسینی، محمد انصاری و مرتضی پورعلی گنجی به تیم ملی دعوت شده است. مشخص است که سیدجلال و پورعلی گنجی شانس اول بازی کردن در قلب خط دفاعی هستند و پورقاز و انصاری گزینه های جانشین و نیمکت نشین هستند.

-داریوش شجاعیان هم پس از سقوط گسترش فولاد به قعر جدول از تیم ملی کنار رفته  است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryro6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موبایل ملی پوشان پرسپولیس خاموش شد!