تاریخ انتشار: 1402/05/04 20:37
کد خبر: 2012

نوشدارو پس از مرگ سهراب؛ ابراز پشیمانی مالک شادکام از قطع همکاری با نیکبخت واحدی

عدم تصمیم گیری های درست، مانع از صعود شادکام مشهد به لیگ دسته دوم شد.
نوشدارو پس از مرگ سهراب؛ ابراز پشیمانی مالک شادکام از قطع همکاری با نیکبخت واحدی

مجتبی رجب زاده؛ درست در پایان فصل گذشته بود که مالک شادکام مشهد با ابراز پشیمانی از تیمداری با درج مطلبی در صفحه اینستاگرامی‌اش اعلام کرد تا زمانیکه مدیران فعلی هیات فوتبال خراسان رضوی در راس کار باشند دیگر تیمداری نخواهد کرد؛ اما این پایان ماجرا نبود، چرا که وی صحبت از اختلاف با کادرفنی (وقت) کرد و از آنان بنا به دلایلی گلایه داشت .

در ادامه فصل، باز هم با همان کادرفنی آغاز کرد تا بازی بعد از هفته سوم دیدار مقابل مردان پاشا که این اختلاف با کادر فنی خود را نشان داد و به یکباره از سوی باشگاه شادکام خبری مبنی بر قطع همکاری با سعید خانی رسانه‌ای شد و دلیل برکناری کاپیتان اسبق ابومسلم از سوی مالک شادکام مسائل اخلاقی عنوان شد .

با برکناری خانی، علیرضا نیکبخت واحدی خیلی زود و پس از گدشت ۱۲ ساعت بعنوان سکاندار مشهدی‌ها معرفی و رسانه‌ای شد .

اسطوره سابق آبی های پایتخت، نخستین تجربه سرمربیگری‌اش را با این تیم در محل زادگاهش آغاز کرد و باتوجه به اولین تجربه‌ در مسیر مربیگری نتایج خوبی را توانست بدست بیاورد و فارغ از مسائل فنی وی که ارتباط خوبی هم با بازیکنان توانسته بود برقرار کند نیم فصل اول با جایگاه دومی در جدول رده بندی گروه الف به پایان رساند و به تعطیلات نیم فصل رفت .

بازیکن محبوب اسبق استقلال تهران در نیم فصل دوم تیمش را با جذب چند بازیکن باتجربه تقویت کرد و با قدرت به استقبال مسابقات در نیم فصل دوم رفت .

تقویت تیم شادکام در نیم فصل دوم با حضور نیکبخت واحدی خروجی خوبی داشت و وی توانست ضعف‌های تیم را در چندین پست از جمله خط دفاعی و میانی و چند پست دیگر پر کند و همین  کافی بود نماینده خراسان رضوی در مسیر نتیجه گیری با استراتژی آقای سرمربی خوب ظاهر شود .

 رفته رفته لیگ به پایان مسابقات نزدیک‌تر می شد و رقابت میان تیم‌های مدعی هم سخت‌تر بود ولی با این تفاسیر نیکبخت جوان توانست تیمش را در کورس قهرمانی و صعود حفظ کرده و حتی بازی مقابل تیم های بالانشین و رقیب را با کسب امتیاز به پایان برساند تا اینکه در حساس‌ترین زمان ممکن آنهم تنها دو دیدار مانده به پایان لیگ و بازی سرنوشت ساز و حیاتی که تکلیف تیم‌های صعود کننده را مشخص می‌کرد، بازهم تصمیمی قابل تامل از سوی باشگاه شادکام گرفته شد ، آنهم قطع همکاری با سرمربی فعلی بود . تصمیمی که علاوه بر متعجب کردن اهالی فوتبال و کادرفنی این تیم تا حدودی علامت سوالی بزرگ مقابل این رفتار مدیران باشگاه گذاشته شد!

علیرضا نیکبخت واحدی

اما سوال این است که چرا نیکبخت واحدی که تا به اینجای فصل جدا از نتایج خوبی که بدست آورده بود توانسته بود ارتباط خوب و صمیمی با بازیکنان تیم بگیرد و سیستم تیمی شادکام را متحول کند ، به یکباره تصمیم به قطع همکاری با وی گرفته شود!؟

موضوعی که می‌توان گفت دلیل اصلی و منطقی آن را شاید هیچکس متوجه نشد و حتی از سوی باشگاه شادکام هم هیچوقت عنوان نشد و تنها گفته می شد بخاطر حضور و عدم حضور یکی از بازیکنان این تیم در ترکیب اصلی بوده است . دلیلی که در زمان جدایی خانی هم علاوه بر آنچه این باشگاه اعلام کرده بود این اختلاف هم وجود داشته است .

با جدایی علیرضا نیکبخت واحدی سومین سرمربی به سمت خودش منصوب شد و آن فرد کسی نبود جز حسین بادامکی دوست صمیمی و دیرینه مالک باشگاه، بادامکی پس از تشریفات خاص به مصاف اولین بازی خود و جدال مرگ و زندگی تیمش رفت.

شادکام پس از پایان نود دقیقه این مسابقه خانگی و شکست تاثیرگذار دو بریک مقابل آکادمی کیا، رئیس هیات فوتبال مشهد هم به طرز عجیبی مورد لطف و عنایت دوست دیرینه خودش در صفحه اینستاگرامی اش قرار گرفت و  مسبب این شکست را بادامکی دانست و حتی تصمیم بر انتصاب وی را تحمیل از سوی نزدیکان حسین بادامکی و مسئولین فوتبال استان اعلام کرد و در نهایت با بازیکن اسبق پرسپولیس هم قطع همکاری شد .

مالک باشگاه به جز مقصر دانستن بادامکی و نزدیکانش  در پایان عناوینش از قطع همکاری با خانی و مخصوصا نیکبخت واحدی  ابراز پشیمانی کرده و تصمیم اشتباه باشگاه را مجدد به بعضی افراد نسبت داد !

حال سؤال این است که اگر هم گفته‌های مالک باشگاه شادکام صحیح باشد، آیا قابل قبول خواهد بود که در باشگاهداری حرفه ای تن به تحمیل خواسته های دیرگان داد و نتیجه نگرفت یا این که ماجرا چیز دیگری است که ما از آن مطلع نیستیم؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ly9e3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خودزنی به سبک مشهدی‌ها؛ آسمان آبی با جدایی اسطوره استقلال؛ قرمز و طوفانی شد

استراتژی مجدد و بی نقص نیکبخت با شلیک نهایی حمید غلامی
گلادیاتور ؛ باز هم تعویض طلایی فرمانده‌