تاریخ انتشار: 1395/06/22 21:48
کد خبر: 261836

انگیزه های بختیار برای حضور در دربی83

استقلال بازی گذشته در برابر ماشین سازی را به تساوی یک بر یک رسید و اتفاق مهم در این بازی بیرون ماندن بختیار از ترکیب اصلی بود.
انگیزه های بختیار برای حضور در دربی83

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال ستارگان بسیاری را در لیگ شانزدهم جذب کرده است که شاید آرزوی هر تیمی داشتن یکی از آنها باشد، از کاوه رضایی گرفته تا پادوانی، ابراهیمی، غفوری، بختیار رحمانی، رحمتی، حیدری و... اما به واقغ پرسر و صدا ترین انتقال مربوط به بختیار رحمانی بود و اکثرکارشناسان حضور این بازیکن را مهم ترین اتفاق در فصل نقل و انتقالات برای استقلال دانستند.

بختیار که با هدف حضور در تیم ملی و بیشتر دیده شدن به استقلال آمده بود، نتوانست در چهار بازی اول انتظارات را برآورده کند البته این بر می گشت به کل تیم و نباید از این بازیکن خلاق و توانا توقع داشت که برخلاف جریان آب شما کند.

اما به واقع این قدر توقع از این بازیکن بالا است که منصوریان دوست داشت که این هافبک توانا سرنوشت استقلال را تغییر دهد که این گونه نشد تا کار به جایی بکشد که در بازی با ماشین سازی در روی نیمکت قرار بگیرد.

ولی حضور ادامه دا این بازیکن بر روی نیمکت بدون حاشیه هم نخواهد بود و این درست که فرشید اسماعیلی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و نمی توان نسبت به ان بی تفاوت بود ولی آیا می شوذ به توانمندی بختیار هم بی توجه بود؟

بختیار حالا برای مقابله با پرسپولیس از یک دنیا انگیزه برخوردار است و اگر درون زمین باشد می تواند بسیار مثمر ثمر باشد ولی اگر بختیار را برای مدتی طولانی روی نیمکت قرار دهیم او دیگر نمی تواند آن چنان که توانمندی دارد خود را نشان دهد و شک نداشته باشید بختیار در صورت تداوم نیمکت نشینی، در استقلال نخواهد نماند.

نویسنده: نادردارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmqne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوشحال کننده/شام مشترک سرخابی ها لغو شد