تاریخ انتشار: 1403/03/23 06:48
مرادمند: اگر باشم دو هدف بزرگ در این تیم دارم
کد خبر: 1277044

اولویت همیشگی من استقلال است / هیچ چیزی نمی‌تواند بین من و استقلال فاصله بیندازد

مدافع باتجربه استقلال مدعی است که آنها تمام توان خود را برای خوشحالی هواداران به کار بردند اما شرایط آنطور که انتظار داشتند برایشان پیش نرفت.
اولویت همیشگی من استقلال است / هیچ چیزی نمی‌تواند بین من و استقلال فاصله بیندازد

به گزارش فرتاک ورزشی

استقلال در فاصله میلی‌متری با پرسپوليس در نهایت با اختلاف تنها یک امتیاز قهرمانی را از دست داد. محمدحسین مرادمند که یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در خط دفاعی با توجه به آمار حضورش در جمع آبی‌پوشان محسوب می‌شود، درباره از دست رفتن قهرمانی می‌گوید: می‌شد یک اتفاق خوب را در پایان شاهد باشیم اما بعضی اوقات همه چیز دست شما نیست. الان فایده‌ای ندارد بخواهم از چیزی گله کنم و قهرمانی از دست ما به هر نحو رفته است و بحث درباره آن فایده ندارد.

وی ادامه داد: چیزی که شخصا مرا به آینده امیدوار می‌کند این است که هواداران تلاش تک تک ما را درک کرده‌اند و حمایت آنها نشان‌دهنده این موضوع است. واقعا به شخصه شرمنده تک تک آنها شدم که تا روز پایانی لیگ بزرگ‌ترین حامی ما بودند و متاسفانه اما نتوانستیم بنا به هر دلیلی آن چیزی که مایه خوشحالی‌شان است را تقدیم کنم. ان‌شاءالله اگر بودیم که باز هم تلاش می‌کنیم و این بار با تمامی موانع خواهیم جنگید تا قهرمانی را تقدیم‌شان کنیم.

مرادمند درباره پایان قراردادش و برنامه‌اش برای فصل آینده گفت: قرارداد با استقلال که روی کاغذ است. این را صادقانه می‌گویم که قرارداد من با استقلال قلبی است و ان‌شاءالله مشکلی نیست و اولویت همیشگی من این تیم خواهد بود.

مدافع آبی‌ها که ضمن گلزنی در دربی، توانسته یکی از بازیکنانی باشد که طی فصول اخیر قهرمانی با استقلال را هم جشن بگیرد، درباره این شایعه که فصل آتی را در تیم دیگری با پیشنهاد مناسب دنبال کند گفت: شما خودتان شاهد بودید که طی همین فصل گذشته پیشنهاد مالی بهتری داشتم، اما مسلما وقتی این پیراهن مقدس و دوست داشتنی را در اختیار داری، به چیز دیگری فکر نمی‌کنی. مطمئنا هر بازیکنی دوست دارد شأن  خود را در قرارداد حفظ کند. اما من هیچ وقت مشکلی با این موضوع نداشتم و طی فصول اخیر علی‌رغم مطالباتی که داشتم و دارم، بحث آن را به میان نیاوردم. از تیم‌هایی که پیشنهاد داده‌اند هم سپاسگزارم اما مسلما آنها هم می‌دانند که اولویت اول من استقلال است و اگر مرا بخواهند و در برنامه تیم باشم که مثل همیشه به آن افتخار می‌کنم و مثل یک سرباز برای خوشحالی و سربلندی هوادار عزیزمان خواهند جنگید و اگر نخواهند هم که همیشه هوادار این تیم خواهم بود و هیچ چیزی نمی‌تواند بین ما فاصله بیندازد.

محمد حسین مرادمند

مرادمند در پایان گفت: بار دیگر از هواداران عزیز استقلال عذرخواهی می‌کنم که شرایط به شکلی پیش نرفت که بتوانیم قهرمان شویم. امیدوارم مسئولان فدراسیون که همواره برای اعتلا و اعتبار فوتبال ایران تلاش می‌کنند در فصل آینده شرایط به‌کارگیری ‌VAR را فراهم سازند تا همه چیز عادلانه پیش برود. شخصا برای فصل آینده هدف بزرگی دارم. یکی از آنها پیروزی در دربی و پایان این طلسم خواهد بود و دیگری هم تکرار دوباره قهرمانی با پیراهن استقلال. امیدوارم شایسته این اتفاق و حضور دوباره در این تیم پرافتخار باشم و با هواداران روزهای خوب‌تری را دنبال کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkvwzd

آخرین اخبار