تاریخ انتشار: 1403/03/23 06:56
اف سی سئول پرتماشاگرترین شد
کد خبر: 1277046

رقیب پرسپولیس و تراکتور از پایتخت کره جنوبی!

اف سی سئول با متوسط 33 هزار طرفدار در استادیوم، پرتماشاگرترین تیم کی لیگ شد.
رقیب پرسپولیس و تراکتور از پایتخت کره جنوبی!

به گزارش فرتاک ورزشی

 آمار و ارقام منتشره از سوی کی لیگ در حالی است که فوتبال در کره‌جنوبی با بلیت اینترنتی و سازوکار دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد و در پایان هر فصل آمار و ارقام دقیق هر بازی در اختیار هواداران داده می‌شود.

    بنا بر این آمار، تیم اف سی سئول کره جنوبی که یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های فوتبال شرق آسیاست، با متوسط 33044 نفر پرتماشاگرترین تیم این فصل کی لیگ لقب گرفت. اف سی سئول این فصل حدود 10 هزار طرفدار بیشتر نسبت به فصل گذشته داشته است.

جالب اینکه اف سی سئول این فصل در رقابت قهرمانی کره جنوبی حضور نداشت و بین شش تیم پایین جدول برای بقا تلاش می‌کرد و در نهایت با حمایت هواداران خود توانستند این جایگاه را کسب کنند.

جایزه دیگر هواداری به تیم اولسان هیوندای رسید که از نظر رفاهی شرایط بهتری را برای تماشاگران خود رقم زده است. همچنین استادیوم ججو یونایتد به دلیل نگهداری بهتر چمن، جایزه «ورزشگاه سبز» را به خود اختصاص داد.

همچنین در لیگ دسته اول کره جنوبی تیم سوون سامسونگ که از تیم‌های قدیمی این کشور است، برای هر بازی خانگی و خارج از خانه متوسط 10 هزار تماشاگر را داشت که یک رکورد محسوب می‌شود.

    عدد 33 هزار تماشاگر البته شاید رقمی باشد که هواداران تیم‌های ایرانی هم به آن برسند. در فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور برای لقب پرتماشاگرترین تیم رقابت کردند که البته با توجه به تخریب سکوهای استادیوم آزادی و فروش کاغذی بلیت در ورزشگاه یادگار و همچنین فقدان سازوکار شمارش تماشاگران، عدد دقیقی برای ارزیابی وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6pja

آخرین اخبار