تاریخ انتشار: 1395/12/05 15:41
کد خبر: 227236

بشکه یخ، دوربین هلی‌شات و بدنساز انگلیسی چه شد؟

استقلال با علیرضا منصوریان به اوج برگشته و صدرنشین نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر است.
بشکه یخ، دوربین هلی‌شات و بدنساز انگلیسی چه شد؟

به گزارش فرتاک ورزشی، تیمی که در ابتدای فصل رتبه های پانزدهم و شانزدهم جدول را هم تجربه کرد حالا به قدری امتیاز جمع کرده که مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شده است.

اما ماجرای رسیدن استقلال ۹۵ از فرش به عرش هم در نوع خود جالب است.

ابتدای فصل بود که علیرضا منصوریان با کوهی از انگیزه و روش های نوین و با هدف تحول در استقلال و گذار این تیم از روش سنتی به مدرن پا به تیم سابق خود گذاشت.

طولی نکشید که نتایج ضعیف یکی یکی از راه رسید و بیشترین انتقادات به روش های جدید منصوریان برای برگزاری تمرینات و آماده سازی بازیکنان استقلال وارد شد.

سر و کله امکانات جدید خیلی زود از تمرینات استقلال جمع شد و بازگشت به تجربه های قبلی در دستور کار قرار گرفت. 

عذر دوربین هلی شات به دلیل هزینه بالا همراه با راهبرانش خواسته شد، بشکه های یخ جمع شد و حالا بدنساز انگلیسی باشگاه هم پولش نگرفته و از استقلال رفته است. 

تنها چیزی که باقی مانده همان جی پی اس های بازیکنان است که آن هم در تمرینات یکی در میان مورد استفاده قرار می گیرد و در میان بالانشینان جدول فقط استقلال از آن بهره می برد و در تمرینات پرسپولیس و تراکتورسازی تیم های اول و جدول دوم خبری از آن نیست.

استقلال و نتایج آن در فصل جاری نشان داد روی آوردن به تکنولوژی و روش های مدرن نه فقط در ظاهر که باید در عمل و با تفکرات جدید همراه باشد تا به نتیجه مطلوب برسد، دقیقا همان اتفاقی که در تیم ملی فوتبال می افتد و به کارگیری تمرینات مدرن با پشتوانه فکری، ملی پوشان را به حرفه ای ترین شکل ممکن آماده رویارویی با رقبای آسیایی و جهانی می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkp6r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیتی که برای استقلال و منصوریان دردسرساز نشد