تاریخ انتشار: 1395/10/01 01:07
کد خبر: 241584

هوفنهایم و رئال / شکست ناپذیران اروپا

هوفنهایم و رئال / شکست ناپذیران اروپا

درحالی که لیگ‌های معتبر اروپایی تقریبا به نیم فصل رقابت‌ها رسیده‌اند هنوز دو تیم رئال‌مادرید در لالیگا و هوفنهایم در بوندس‌لیگا باختی در کارنامه‌شان ثبت نشده. رئال در 15 بازی لیگای اسپانیا 11 برد و 4 تساوی داشته، و هوفن‌هایم در آلمان از همین تعداد بازی 6 برد و 9 تساوی به دست آورده است.

بین پنج لیگ معتبر اروپایی همه تیم‌ها به جز رئال و هوفنهایم، حداقل یک باخت را در کارنامه‌ این فصل‌شان دارند. رئالی که در اسپانیا صدرنشین است و هوفنهایم که در رده سوم جدول آلمان حضور دارد. این درحالی‌ست که صدرنشینان آلمان، بایرن‌مونیخ و لایپزیگ یک شکست را تا به اینجای فصل پذیرفته‌اند.

در انگلیس هم کمترین باخت را چلسی صدرنشین به همراه لیورپول و تاتنهام دارد که دو بازی را واگذار کرده‌اند. در ایتالیا هم یوونتوس صدرنشین و ناپولی و لاتزیو کمترین تعداد شکست را با 3 باخت ثبت کرده‌اند. نیس، صدرنشین فرانسه هم تنها یک شکست دارد. تنها تیم رکوردار کمترین باخت که در لیگ کشورش صدرنشین نیست، هوفنهایم آلمان است. آن‌ها اگرچه هنوز نباخته‌اند، اما 60 درصد بازی‌هایشان را با نتیجه تساوی به پایان رسانده‌اند. نکته‌ای که باعث شده پایین‌تر از بایرن و لایپزیگ در رده سوم قرار داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2la9p7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لایپزیک باخت و رکوردش خراب شد

 شالکه در حسرت برد هوفنهایم
هفته پنجم بوندس‌لیگا