تاریخ انتشار: 1403/03/08 13:48
کد خبر: 1276198

هیجان آنچلوتی قبل از فینال بزرگ؛ هنوز هم تنم مورمور می‌شود/ اعتماد به نفس بازیکنان آرامم می‌کند

تمرکز کارلو آنچلوتی و تیمش بر فینال روز شنبه مقابل بوروسیا دورتموند است و سرمربی ایتالیایی اعتراف می‌کند که هنوز هم مانند اولین حضورش در فینال مضطرب می‌شود و تپش قلب می‌گیرد.
هیجان آنچلوتی قبل از فینال بزرگ؛ هنوز هم تنم مورمور می‌شود/ اعتماد به نفس بازیکنان آرامم می‌کند

کارلو آنچلوتی تاکید می‌کند که بازیکنان رئال‌مادرید قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا اعتماد به نفس کامل دارند، اما اعتراف می‌کند که با وجود موفقیت بی‌نظیر خود در این تورنمنت، هنوز قبل از بازی دچار اضطراب کشنده می‌شود. لوس‌بلانکوس شنبه شب در ومبلی با بوروسیا دورتموند دیدار می‌کند و آنچلوتی می‌تواند به عنوان مربی یک جام دیگر به چهار جام قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا اضافه کند و رکورد خود را افزایش دهد.

اگرچه ۴۰ سال از اولین حضورش در فینال این تورنمنت اروپایی (با رم در سال ۱۹۸۴) می‌گذرد، اما مربی ۶۴ ساله بر این باور است که تغییری در احساسش به وجود نیامده است. او گفت: «روزهای منتهی به فینال همیشه یکسان است. هیجان زیادی وجود دارد زیرا این بزرگترین بازی فصل برای همه افراد است. خوشحالم که در این فینال حضور داریم و هنوز هم مانند اولین حضورم تنم مور مور می‌شود. سه فینال به عنوان بازیکن، ششمین فینال به عنوان سرمربی. خوشحالم که اینجا هستم. بعدازظهر شنبه، آن موقع است که ترس از راه می‌رسد. البته که من تجربه دارم و قبلا اینجا بودم. به تیمم نگاه می‌کنم و می‌بینم که آنها اعتماد به نفس دارند و کاملاً روی این فینال متمرکز شده‌اند. این به من آرامش خاطر می‌دهد.»

کارلتو روتین قبل از فینال خود را انجام می‌دهد و غذایی که ترجیح می‌دهد شامل کلم بروکلی، ماهی سالمون و پاستا است. بعد کمی استراحت، و سپس تمرکز روی بازی. مربی ایتالیایی در ادامه افزود: «ما باید سخت بجنگیم، بازی آسانی نخواهد بود. در روز بازی قلب سریع‌تر می‌تپد، اما وقتی بازی شروع می‌شود دوباره آرام می‌شوید.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77o9ve

آخرین اخبار