تاریخ انتشار: 1395/12/18 22:58
اختصاصی| اشتباهی که در پشت برد نساجی پنهان ماند؛
کد خبر: 224326

نگاهی به گل تقدیمی وحید مهدی خانی به ملوان

نساجی مازندران در چارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ یک موفق شد در دیداری سخت و طاقت فرسا، ملوان بندر انزلی را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شکست داد.
نگاهی به گل تقدیمی وحید مهدی خانی به ملوان

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم نساجی مازندران از وحید مهدی خانی در داخل دروازه خود استفاده کرد. اواسط نیمه اول بود که مهدیخانی در اشتباهی بحث بر انگیز را انجام داد و به ملوانان گلی را تقدیم کرد.

مهدی خانی در روزی که اشتباه بدی را مرتکب شده بود خوش شانسی اش این بود که نساجی برد تا این اشتباه در پشت این برد با ارزش برای نساجی چی ها پنهان شود.

البته این اولین بار نیست که وی همچین اشتباهاتی را مرتکب می شود جدا از گل دیروز ملوان که روی اشتباه وی صورت گرفت، مهدی خانی در بازی با مس کرمان در خارج از خانه نیز مرتکب اشتباهی بد شد که باعث گل زدن مس کرمان به نساجی شد.

شاید اگر مهدی خانی کمی از خود در داخل دروازه نساجی دقت به خرج میداد نساجی با ننیجه ای بهتر ملوان را می برد، چرا که ملوان جز گل تقدیمی مهدی خانی، فرصت دیگری را بر روی دروازه نساجی نتوانست تدارک ببیند.

حال باید ببینیم که واکنش حسین مسگر ساروی در خصوص این اشتباه فاحش مهدی خانی چیست. آیا وی از محمد علی نعمتی به عنوان الترناتیو مهدی خانی استفاده می کند؟

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bz6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهدی خانی: صبح را به امید خبری خوش از مسئولان بیدار می شوم