تاریخ انتشار: 1395/09/29 12:43
کد خبر: 241963

مهدی خانی: صبح را به امید خبری خوش از مسئولان بیدار می شوم

دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: من هر روز از صبح که بیدار میشوم تا موقع خواب منتظر خبرهای خوب از طرف تیم محبوب خودم هستم.
مهدی خانی: صبح را به امید خبری خوش از مسئولان بیدار می شوم

به گزارش فرتاک ورزشی، با پایان رقابت های نیم فصل لیگ دسته یک به سراغ دروازه بان با اخلاق نساجی , وحید مهدی خانی رفتیم و باتوجه به مسائل اخیر باشگاه با وی به گفتوگو نشستیم که  در ادامه خلاصه ای از آن را با شما در میان گذاشته ایم :

قبل از هر چیز برگردیم به بازی سپیدرود , روی کعبی خطایی انجام دادی ؟

من اصلاً برخوردی با وی نداشتم،مهاجم حریف بعد از عبور از من وقتی فهمید به توپ نمیرسد شروع به دایو زدن کرد که داور را فریب بدهد و داور و کمک داور که خیلی نزدیک به صحنه بودند راحت فریب خوردند و برای من خیلی تعجب آور است که پنالتی اعلام شد .

نیم فصل را بدون پول پشت سر گذاشتید , سخت نبود ؟

فوتبالیست برای اجرای دستورات کادر فنی و نمایش توانایی هایش نیاز به آرامش دارد که متاسفانه این نیم فصل اثری از ارامش در تیم نبود .

به نظرت مقصر تمام این مشکلات کیست ؟

مقصر هر کسی هست و با هر تفکری این اتفاقات را دامن زده  , باید بداند جدا از دل های شکسته هواداران نساجی،با زندگی بازیکنان و خانواده آنها بازی کرده است . ما میدانیم در این دنیا با هر دستی بدهیم با همان دست پس میگیریم ... !

اگر مشکلات مالی حل نشود میمانید ؟

امیدوارم مشکلات حل بشوند که هیچ کس مجبور نباشد برای نجات زندگی خود روی دلش پا بگذارد .

از تیمی پیشنهاد رسمی داری ؟ اگر امکان داره نام ببرید ؟

درباره پیشنهاد و جا به جایی خیلی زود است برای حرف زدن و در حال حاضر من هر روز از صبح که بیدار میشوم تا موقع خواب منتظر خبرهای خوب از طرف تیم محبوب خودم هستم .

فکر میکنید مشکلات باشگاه حل شود ؟ در این رابطه قولی از سوی مسولی به شما داده شده ؟

امیدوارم که حل شود ، ولی تنفر شدیدی پیدا کردم نسبت به وعده و قولهای الکی که داده میشود که آخر این هفته جلسه ای برگذار خواهد شد و همه چیز حل میشود ، آخر هفته میرسد و میشود هفته بعد و همین طور امروز فردا میشود ...!

در طول این یکی دو فصلی که در تیم بودی هواداران نساجی را چطور دیدی ؟

از هوادارا نمیشود حرفی زد یا جمله ای گفت که وجودشان و احساساتشان را توصیف کنیم ، آنها فوق العاده هستند ، کاش میشد این فرصت یک بار هم که شده برای هر کسی به وجود می آمد که در ترکیب ١١ نفره نساجی باشد تا در زمین انرژی مثبت هواداران را درک کنند تا عشق درونی ما بازیکنان را به هوادار ها منتقل کند و  همه این عشق را درک کنند .

در آخر اگر حرفی باقی مانده بفرمایید ؟

آخرین حرفی که دارم جمله کوتاه ولی قابل تعملی هست که روز بازی با سپیدرود همه دیدند ؛ نساجی مرا نجات دهید

مصاحبه: رضا گرائیلی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oe9ag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی خانی: با رفع مشکلات جانبی می توانیم مدعی باشیم
اختصاصی/